سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر استاندار فارس از دارنده مدال جهانی اختر فیزیک

استاندار فارس ضمن دیدار با محمد مهدی کشاورزی دارنده مدال طلای المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک، از وی تقدیر کرد.

محمدهادی ایمانیه در دیدار با محمد مهدی کشاورزی دانش آموز شیرازی دارنده مدال طلای جهانی المپیاد نجوم و اختر فیزیک ۲۰۲۴ برزیل از وی تقدیر کرد.

ایمانیه در این دیدار با تاکید بر اینکه دولت و ملت همواره به جوانان نخبه و با انگیزه ایران اسلامی احترام می‌گذارد و در هر شرایطی از آنان حمایت می‌کند بر ضرورت اقدامات آسیب شناسی در حوزه‌های پیش روی نخبگان سخن گفت و افزود: بهترین فرد برای آسیب شناسی مشکلات پیش روی نخبگان، همین جوانان باهوش و با استعداد هستند تا ضمن بررسی مسائل و هم‌اندیشی با دوستان موارد را به مسئولین ارجاع دهند.

او افزود: مدیریت استان آمادگی دارد مسائل کارشناسی را با حضور نخبگان و مدیران مربوطه بررسی و برای حل آنان راهکار‌های عملیاتی اتخاذ کند.

استاندار فارس عزیمت نخبگان استانی به مرکز کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: طبیعتاً برخی حوزه‌های فعالیت نخبگان در استان میسر نیست، اما این موضوع نباید منجر به ترک استان و عزیمت به پایتخت شود بلکه می‌بایست با سماجت و پیگیری، مسائل استانی را برطرف کرد و زمینه ساز کسب موفقیت‌های مشابه و روزافزون برای سایرین شد.

او ضمن حمایت همه جانبه از نخبگان علمی استان بر لزوم ادامه فعالیت‌های علمی تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم توقعات نخبگان که به حق هم هستند برطرف شود.

محمد مهدی کشاورزی که در هفدهمین المپیاد جهانی نجوم وقت در فیزیک جز ۵ مدال آور طلای جهانی بود، مدال طلای کشوری نجوم و اخترشناسی سال ۱۴۰۲ و مدال طلای مسابقات ستاره شناسی روسیه در سال ۲۰۲۳ را نیز در کارنامه خود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.