سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد علمی دانشگاه آزاد قزوین نباید متوقف شود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان قطب علمی استان شناخته می‌شود که رشد آن نباید متوقف نشود.

سالار ولایتمدار  نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین بخش بزرگی از این دانشگاه را تشکیل می‌دهد و تلاش‌های صورت گرفته ریاست این واحد منتج به شکل گیری واحد قزوین به عنوان قطب علمی در استان شده است که این رشد لازم است متوقف نشود.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۴ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یک سرمایه عظیم است که با پشتوانه فرهنگی مناسب لازم است دغدغه‌های علمی، رفاهی و فرهنگی آنان برطرف شود.

ولایتمدار بیان کرد: امکانات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در حوزه زیرساختی، مدیریتی و منابع انسانی ظرفیت عظیمی ایجاد کرده که می‌تواند در سطح کشور و استان سبب درخشش آموزش عالی شود.

این مسئول با بیان اینکه تمرکز اساتید دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در رفع مشکلات استان از جمله کمبود آب و مسائل صنعتی استان راهگشا باشد، ادامه داد: کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به خصوص واحد قزوین از خدوم‌ترین و پرتلاش‌ترین قشر هستند که نسبت به حقوق و مزایای خود گله مندند و باید با برنامه ریزی و اتخاذ تصمیمات مناسب زمینه حل دغدغه آنها را برطرف کرد.

 نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیداری که با رییس دانشگاه آزاد سالامی کشور داشتیم، قرار شد یکی از ۲ پردیس دانشگاه آزاد اسلامی در قزوین افتتاح شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.