سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهدا آبروی نظام را حفظ کردند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، گفت: شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس آبروی نظام را در جهان حفظ کردند.

سردار غلامحسین محمدی اصل گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان بی‌ادعا نمایشی از عزت و غرور این ملت را با صلابت تمام به نمایش گذاشته تا پیروزی حقیقی را نصیب خود کنند.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تلاش نظام شکست خورده غرب و شرق را برای به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی ایران در این ۴ دهه یادآور شد و افزود: استکبار جهانی احساس می‌کرد که انقلاب ما در طوفان حوادث شکست سختی خواهد خورد، اما با تکیه بر اصول ولایت پذیری و مردم‌داری توانست از همه این تهدید‌ها و توطئه‌ها جان سالم به در برده و امروز با اقتدار تمام در عرصه جهانی و بین‌المللی حضور پیدا کند.
به گفته او، شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران اصلی‌ترین میدان‌داران و استوانه‌های این عرصه بی‌نظیر بودند که توانستند قلعه مستحکمی را در برابر هجمه‌های بیگانگان درست کنند.
محمدی اصل افزود: ما اگر امروز می‌خواهیم ادامه دهنده راه و ایثارگران باشیم باید به خواسته‌ها و وصیت شهدا عمل کرده و در مسیر ولایتمداری و دفاع از ارزش‌های الهی و انسانی گام‌های مستحکمی را برداریم.
او فرمایش امروز مقام معظم رهبری را در جمع پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس یادآور شد و بیان کرد: دشمن در این ۴۷ سال نه تنها به اهداف شوم خود نرسیده، بلکه فرصت خودباوری و پیشرفت حقیقی ملت ایران را با تحریم‌ها و تهدید‌ها فراهم کرده و اگر می‌خواهیم در ادامه مسیر مغلوب دشمن نشویم، باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنیم.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: در کنار حفظ این سرمایه‌ها ضرورت دارد مراقب نفوذ برخی فریب خوردگان داخلی نیز باشیم تا دشمن از حرکت وحدت آفرین ایران مایوس و ناامید شده و هیچ وقت در پی اهداف شیطانی خود نباشد.
محمدی اصل نیاز ضروری امروز کشور را همگرایی همراه با منطق و مقبولیت ارزش‌ها دانست و گفت: شکست دشمن در توطئه علیه انقلاب اسلامی قطعی است و ما باید در میدان جهاد، ایثار، شهادت و مقاومت همچنان با قوت و قدرت عمل کرده و میدان تدبیر و حیله گری دشمن را از آنها بگیریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.