سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بکارگیری اتباع بیگانه منجر به پلمب ۳۶ واحد صنفی و سه واحد ضایعاتی در ایرانشهر شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: همزمان با انجام گشت مشترک نظارتی بر واحد‌های صنفی این شهرستان ۳۶ واحدصنفی و سه واحد ضایعاتی با تخلف بکارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز پلمب شدند.

احسان مرادی  بیان کرد: در ادامه نظارت بر واحد‌های صنفی به جهت عدم به کارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز گشت مشترک نظارتی با حضور اعضای کارگروه اتباع، نماینده دادستان، دیار حقوق عامه دادستانی، رئیس اتاق اصناف و نمایندگان نیروی انتظامی و دایره نظارت بر اماکن عمومی، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف، روسای اتحادیه‌های صنفی، نمایندگان سازمان بسیج اصناف، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره اتباع از واحد‌های صنفی ایرانشهر انجام شد.

وی افزود: در جریان بازرسی‌های انجام شده ضمن تشکیل پرونده جهت واحد‌های صنفی متخلف با عناوین گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور تعداد ۳۶ واحد صنفی و سه واحد ضایعاتی با تخلف به کارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز با دستور مقام قضایی پلمب و تعداد ۶۳ نفر از اتباع بیگانه نیز توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر به مدیران واحد‌های صنفی و اقتصادی در این شهرستان هشدار داد از به کار گیری اتباع بیگانه غیر مجاز استفاده نکنند، در غیر این صورت برابر قانون و با دستور مقام قضایی مجرم شناخته خواهند شد.

برچسب ها: صمت ، اتباع بیگانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.