سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه قاچاقچیان کالا در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست امسال قاچاقچیان کالا در استان به پرداخت پنج هزار و ۵۳۱ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

حضرتی گفت: پنج هزار و ۵۳۱ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال جریمه در حوزه قاچاق کالا و ارز به دنبال رسیدگی و مختومه شدن یک هزار و ۹۹۴ پرونده قاچاق برای متخلفان در این حوزه صادر شد.

وی اظهار کرد:  در نیمه نخست امسال ۲ هزار و ۲۸ پرونده قاچاق به واحد‌های اجرای احکام استان وارد شد و اکنون رسیدگی به ۲۹۵ پرونده قاچاق کالا در این حوزه در جریان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در این بازه زمانی اصناف متخلف در حوزه کالا و خدمات استان در واحد‌های اجرای احکام به پرداخت بیش از سه هزار و ۷۰۸ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

حضرتی ادامه داد: این میزان جریمه به دنبال رسیدگی و مختومه شدن پنج هزار و ۷۴۹ پرونده تخلف از سوی واحد‌های اجرای احکام در این حوزه صادر شد.

وی یادآور شد: در بازه زمانی مذکور پنج هزار و ۸۴۲ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات به واحد‌های اجرای احکام وارد شد و در زمان کنونی روند رسیدگی به ۲۲۷ پرونده تخلف در این حوزه ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۲۶۳ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شد گفت: به دنبال رسیدگی به پرونده‌های یاد شده برای متخلفان در این حوزه بیش از ۱۴ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال جریمه صادر شد و متخلفان در حوزه بهداشت و درمان آذربایجان شرقی بیش از ۱۴ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال جریمه شدند.

حضرتی افزود: در این بازه زمانی ۲۶۴ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان به واحد‌های اجرای احکام استان وارد شد و اکنون رسیدگی به چهار پرونده تخلف در جریان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.