سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۴۶۳ سری جهیزیه به نوعروسان گیلانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان گفت: به مناسبت هفته وحدت ۴۶۳ سری جهیزیه به نوعروسان گیلانی تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

سیدمجتبی جلالی پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان از اهدای ۴۶۳ سری جهیزیه به ارزش ۱۷ میلیارد تومان به نوعروسان تحت پوشش این نهاد امدادی به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

او با بیان اینکه این اقلام شامل یخچال فریزر، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی بوده است، افزود: این لوازم از محل منابع کمیته امداد و مشارکت نیکوکاران تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان تصریح کرد: همچنین به تعداد ۲۳ نفر از نودامادان تحت پوشش مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان هدیه ازدواج تقدیم شد.

جلالی پور ضمن قدردانی از همراهی حامیان، خیّران و دستگاه‌های اجرایی و با اشاره به نقش مهم آنها در توانمندسازی خانواده‌های نیازمند گفت: کمک به تأمین جهیزیه دختران تحت پوشش و پرداخت کمک هزینه ازدواج فرزندان پسر از جمله حمایت‌های کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج است تا در سایه این امر مهم، زمینه‌های لازم برای ازدواج موفق و پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت فراهم آید و از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه پیشگیری شود.

به گفته او، طی ۶ ماه ابتدایی امسال تعداد ۹۷۰ سری جهیزیه به ارزش ریالی ۳۴ میلیارد تومان به نوعروسان اهدا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.