سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از خانواده‌های زندانیان اهواز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان و هئیت همراه در منزل تعدادی از خانواده‌های زندانیان نیازمند و تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان حضور در جریان وضعیت زندگی این خانواده‌ها قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع مشکلاتشان را صادر کردند.

امیر خلفیان در این دیدار با بیان اینکه خانواده‌های زندانیان هیچ نقشی در وقوع جرم ندارند اظهار داشت: بازدیدهایی که از خانواده‌های زندانیان انجام شده، حکایت حقایق تلخی‌ است که این روزها این خانواده‌های آسیب‌پذیر به‌ دلیل مشکلات اقتصادی و در حبس به سربردن سرپرست خانواده با آن روبه‌رو هستند.

وی افزود: تلاش‌ها در راستای کاهش مشکلات خانواده‌های زندانیان ادامه دارد اما به حداقل رساندن این معضل، حمایت جدی مسئولان را می‌طلبد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان توانمندسازی شغلی از دیگر برنامه‌های پیش‌رو در راستای کاهش آسیب میان خانواده‌های زندانیان نیازمند دانست و بیان کرد: امیدواریم با تدابیری اندیشیده شده بتوانیم در این راستا موفق عمل کنیم.

در ادامه پرداخت مبالغی در قالب کارت هدیه، بسته های معیشتی تحصیلی به ارزش ۵ میلیون تومان برای خانواده های نیازمند، تعمیر و بازسازی منازل برخی از مددجویان، تامین ودیعه مسکن، تهیه اقلام و مایحتاج ضروری زندگی برای برخی از آنان و همچنین تخصیص ۲۰۰ میلیون تومان ردمال جهت آزادی یکی از زندانیان از جمله دستاوردهای این دیدار صمیمی بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.