سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکرمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اسرائیل در موضع ضعف قرار دارد/ کشورهای مسلمان روابط تجاری خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار دارد و اگر برخی کشورهای اسلامی روابط تجاری خود را با این رژیم قطع کنند، زودتر نابود خواهد شد. 

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره لزوم اتحاد کشورهای اسلامی برای غلبه بر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ما مسلمانان فارغ از شیعه و سنی بودن مشترکاتی با یکدیگر داریم که باید نسبت به آنها اهتمام داشته باشیم تا بتوانیم از این وحدت برای غلبه بر دشمنان و آقایی در جهان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری در تلاشند تا بین مسلمانان تفرقه بیندازند که بتوانند در سایه آن به اهداف پلید خود برسند بنابراین ما باید اهداف دشمنان خود را نقش بر آب کنیم و اخیرا نیز رهبر انقلاب به اتحاد بیش از پیش جهان اسلام تاکید کردند چرا که وحدت مسلمانان رژیم اشغالگر صهیونیستی را نابود خواهد کرد.

حجت‌الاسلام اکرمی با تاکید بر این که کشورهای اسلامی باید روابط تجاری و اقتصادی خود را با اسرائیل قطع کنند گفت: اکنون رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار دارد و اگر برخی کشورهای اسلامی تمامی روابط تجاری خود را با این رژیم اشغالگر قطع کنند اسرائیل زودتر نابود خواهد شد. 

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: برجامی که آمریکا بر روی مفاد آن توافق کرده بود توسط رئیس جمهورش پاره شد در حالی که بیشترین نظارت‌ها بر فعالیت های ایران توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صورت گرفت به نحوی که چنین مسأله ای در جهان سابقه ندارد ،پس به این نتیجه می‌رسیم که آمریکا نمی‌خواهد ایران و کشورهای مسلمان در دنیا آقایی کنند.

وی گفت: اسرائیل هفتاد و پنج سال قبل توسط کشورهای غربی به وجود آمد تا به یک غده سرطانی در منطقه تبدیل شود اما این رژیم اکنون در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و امیدواریم با نابودی اسرائیل به صلح و امنیت پایدار در منطقه دست پیدا کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
میشه حرف. نزنید و فقط عمل کنید فقط حرف حرف حرف
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
داش عزیز یا خودت رو بخواب زدی ویا از دنیا بیخبری.. امروز این جهان اسلام هست که بخاطر حفظ منافع پادشاهان عربی خود دچار هرج و مرج و انحراف و بی هویتی شده و مصائب جهان اسلام و مسلمانان برایشان اهمیتی ندارد. ولی دشمن خبیث صهیونیستی روز به روز مجهزتر و آماده تر مبشود.
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
حاجی شما از قدرت نظامی اسراییل چه خبر داری؟که نظر می دهی.لطفا به چیزی که بلد هستی بپرداز.
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
عجب مسلمون راستگویی هستی تو
کشورهای مسلمان روابط تجاری خود را با رژیم صهیونیستی قطع نمی کنند
۱۰:۳۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
کشورهای مسلمان روابط تجاری خود را با رژیم صهیونیستی قطع نمی کنند
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه خیالتان راحت ضعیف نمیشه یعنی آمریکا با انگلستان غیره نمی گذارند کم بیاره.
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
اسپند دود کنید برای ایشان خیلی با هوش هستند
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
اسراییل در واقع یکی از ایالتهای آمریکاست
در نتیجه کشورهای عربی که مستعمره آمریکا و انگلیس هستند باید با اسراییل روابط تجاری داشته باشند. عربستان و امارات سگ کی باشند که بخواهند روابط تجاری با اسراییل قطع کنند.
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
این همه از حرف مفت زدنها خسته نشدید؟!
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
این در نقطه ضعف قرار دارد که اینجوری جارو داره میکنه کسی بهش اخم نگفته ،شانس اوردیم پس
محمودزاده
۰۹:۰۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
اگر منظورت اقای اردوغان است او یک فرامانسو و یک یهودی به تمام معناست مانند یک سیبی است که از وسط نصف شده یک طرف سیب اوست و یک طرفش نتانیاهو
پاسخ محمود زاده
۱۰:۰۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
چقدر راحت تهمت می‌زنید، تو همان نظر داشتید بابت امیر قطر چند سال پیش یادت هست ، ولی امروز التماسش میکنید تا جلوی حمله آمریکا و اسرائیل بگیرد ،
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
اسراییل همیشه در موضع ضعف قرار داره ولی نمیدونم چرا از بین نمیرن و بیشتر از بین میبرن
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
با این افکار متوهنانه مردم ایران رو بیچاره کردین. مگه سیاستمدارها اونها مثل شما دیوانه هستن که ملتشان رو قربانی افکار پوچ کنن
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
اسراییل قاصب مثل سوسک میمونه بدون سر دست و پا هم به ادامه حیاتش ادامه میدهد با کمک آمریکا و دولت مردان حوزه خلیج فارس حمایتکار اگر آمریکا پشتش نبود با این همه حجم موشک ها یک ساله توان بلند شدن نداشت همین دولت اردن که موشک های مارا رهگیری کرد تو هوا پودرشدن کرد یعنی حمایت کردن از اسراییل دولت قاصب اسراییل باعث شده نزدیک به صد هزار نفر مردم لبنان آواره شوند تا کنون
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
منتظر بودن تو بکی روابط تجاری شان را قطع کنند وبیان با تو قرداد ببندن سلطان راستی سلطان چی هستی تیر آهن یا میلگرد
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
تا وقتی وابسته به غرب باشند و البته منافع اقتصادی داشته باشند این کار را نمی کنند
ناشناس
۰۸:۱۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
اسرائیل هشتاد سال است که در موضع ضعف قرار دارد.
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
صحنه میدانی چیز دیگری را نشان میدهد !!
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
10شاهی بده آش به همین خیال باش. حاج آقا با این توهمات زندگی ما رو به باد دادین .ضرر قطع رابطه 50تا کشور مسلمان با یک کمک آمریکا واروپا جبران میشه