سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیتی پسند آماده حضور در لیگ برتر والیبال

تیم والیبال گیتی‌پسند که برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ لیگ برتر والیبال آماده می‌شود، تمرینات خود را از ۲۴ مرداد ماه شروع کرده است.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: بدنسازی بازیکنان به پایان رسیده و تمرینات گروهی را انجام می‌دهیم. بازی تدارکاتی با سپاهان و یک تورنمنت چهارجانبه قبل از شروع لیگ داشتیم و درحال حاضر در سالن مخابرات مشغول به تمرین هستیم تا برای مسابقات لیگ به آمادگی کامل برسیم.


سعید عقیلی در خصوص مصدومیت علیرضا مباشری، افزود: مباشری یکی از بازیکنان باتجربه و به نام ایران است که امسال خیلی می‌توانست به تیم جوان گیتی‌پسند کمک کند، اما با بدشانسی مواجه شد که امیدوارم هرچه سریع‌تر به میادین برگردد.

 
وی گفت: جوان‌ترین تیم لیگ برتر والیبال را داریم که ریسک بزرگی است، اما من عاشق کار با جوانان هستم و امیدوارم نتایج قابل قبولی بگیریم.


شاگردان سعید عقیلی در نخستین دیدار دوستانه مقابل سپاهان قرار گرفتند، سپس برای رقابت‌های چهارجانبه راهی تهران شدند و با تیم‌های سایپا، صنعتگران امید و طبیعت بازی دوستانه انجام دادند.


در یکی از این دیدار‌های تدارکاتی علیرضا مباشری بازیکن باتجربه گیتی‌پسند از ناحیه دست مصدوم و فصل پیش رو را از دست داد.


رقابت‌های لیگ برتر والیبال از چهارشنبه _۱۱ مهرماه_ آغاز می‌شود که تیم والیبال گیتی‌پسند در اصفهان مقابل سایپا به میدان می‌رود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.