سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص اعتبارات بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبارات بخش کشاورزی استان تخصیص یافته و جذب شده است.

حسین برزگر اظهار داشت: اعتبارات جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری سال ۱۴۰۲ که تا پایان شهریورماه فرصت داشت جذب شود، به طور کامل و صد در صدی جذب شده است.

وی افزود: اعتبارات بخش کشاورزی استان در قالب ۳۸ موافقت‌نامه جذب شده است که شامل اعتبارات استانی، ملی، یارانه‌ها و کمک‌های فنی بوده است. در سال ۱۴۰۲ اعتبارات برای مجموعاً ۵۰۰ طرح در بخش کشاورزی جذب و هزینه شده است.

برزگر با اشاره به اینکه در این مدت بیش از ۳ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص و جذب شده است که نسبت به مدت دو سال و نیم گذشته، ۶۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات از محل مولدسازی و فروش اموال مازاد بوده است، بیان داشت: چهارمحال و بختیاری تنها استان کشور بوده است که موفق به انجام اعتبارات مولدسازی شده است.

برزگر با بیان اینکه اعتبارات مولدسازی پس از انجام فرآیند‌های قانونی تا پایان خردادماه به بخش‌های اجرایی ابلاغ شد، ادامه داد: در دو سال گذشته بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال منابع مردمی به عنوان مشارکت در بخش‌های کشاورزی استان جذب شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.