سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره شهدای خانگی در شهرستان اشکذر

امام جمعه اشکذر گفت: یادواره شهدای خانگی به یاد شهیدان در منزل شهیدان هشت سال دفاع مقدس برگزار شده است.

صانعی امام جمعه شهرستان اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یادواره شهدای خانگی در منزل شهیدان هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود و در حال حاضر نیز به یاد شهید فضل الله کلانتری در منزل مادر شهید این یادواره برگزار شد.

صانعی بیان کرد: برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و قدردانی از صبر و استقامت خانواده شهدا به همراه پاسداران و فرمانده پایگاه بسیج ۱۲امام این یادواره برگزار شد.

او اظهار داشت: این یادواره برای پاسداشت مقام شهادت و تکریم خانواده شهدا با حضور در منزل شهید فضل‌الله کلانتری برگزار شد و از صبر و بردباری مادر این شهید گرانقدر تجلیل شد.

امام جمعه اشکذر گفت: دیدار با خانواده شهدا تجدید بیعت با امام و شهیدان است و این دیدار‌ها برای انسان موهبت الهی است همچنین وجود مادران شهدا باعث افتخار است، زیرا مقام والایی در پیشگاه خداوند دارند.

صانعی بیان کرد: در این یادواره از صبر و شکیبایی خانواده شهدا قدردانی شد همچنین یادآوری شد که آرامش و اقتدار امروز نظام مقدس اسلامی مرهون جانفشانی شهیدان است و تکریم شهدا و خانواده آنها یک فریضه و تکلیف واجب بر همگان برشمرده می‌شود.

امام جمعه اشکذر گفت: همه موظفند آرمان‌های والای شهیدان را حفظ کنند و با عزت و سربلندی راه پر افتخار آنان را ادامه دهند.

او بیان کرد: امید است که همه بتوانند شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهند و ملت ایران، ملت شهادت هستند.

امام جمعه اشکذر گفت: همه در کنار تمام برنامه‌های ریز و درشت خانواده، هر ماه یک دفعه زیارت یک مادر شهید را در برنامه‌های خود بگنجانند، زیرا همین خاطره‌ها در ذهن بچه‌ها و نسل امروز باقی می‌ماند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.