سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیئت مدیره جمعیت هلال احمر کرمان مشخص شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: با برگزاری مرحله دوم ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر، اعضای هیئت مدیره جمعیت هلال احمر کرمان مشخص شدند.

رضا فلاح گفت: دومین مرحله انتخابات هیئت مدیره و بازرسی جمعیت هلال احمر کرمان با حضور ۴۳ نفر از اعضای شورای اجرایی هلال احمر شعب استان کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: پس از جمع‌آوری آرای ماخوذه، حمید ملانوری، احمد انارکی، مریم خالقی و میثم یوسفی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و محمد مطهری نیا و اکبر عباسپور بازرسان اصلی جمعیت هلال احمر استان کرمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان  تصریح کرد: اعضای هیئت مدیره استان در سومین مرحله انتخابات در تهران با حضور در مجمع عمومی‌کشور هفت عضو انتخابی شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: مجمع استانی شامل جمعی از اعضای شورا‌های اجرایی شهرستان‌ها است که با رای جوانان، داوطلبان، امدادگران و اعضای فعال این جمعیت در انتخابات مجامع هلال احمر انتخاب شده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: هلال احمر از مردم و برای مردم است و امروز مردم با آن آشنا شده اند و به این جمعیت اعتماد دارند، ضمن اینکه جمعیت هلال احمر اقدامات خود را به پشتوانه مردم به انجام می‌رساند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.