سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سبک زندگی شهدا الگوی عملی برای همه جوانان

مشاور مدیرعامل و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: جوانان با شناخت سبک زندگی شهدا به عنوان الگوی عملی برای زندگی بهره ببرند.

محرمی راد مشاور مدیرعامل و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سومین یادواره شهدای آبفا و کارمندی استان یزد که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد، الگو سازی و الگو گیری را از روش‌های موفق تربیتی عنوان کرد و گفت: شناخت اولین گام در انتخاب سبک زندگی است وقتی جوانان با جهان بینی و سبک زندگی شهدا که اکثریت آنها جوان بودند آشنا شوند و به تعالی جویی شهدا در شرایط سخت و بحرانی توجه نمایند می‌توانند الگوی عملی را برای خود بیابند. 

او به اقدامات گسترده و ارزشمند رزمندگان صنعت در دفاع نظامی و ارائه خدمات فنی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای سیاست معنویت افزایی و محرومیت زدایی در بسیج شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور استفاده از تجربه‌های مدیریتی، فرهنگی هشت سال دفاع مقدس و تبیین و تبلیغ آن از جمله برنامه‌ها این شرکت برای انتقال این فرهنگ به نسل جوان است.

مشاور مدیر عامل و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، کارکردهایِ مثبت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی... دارد، اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران بوده و یکی از طرقی که می‌توانیم ادای دین نمائیم، شناساندن همه جانبه آنان بر نسل‌هایی است که شهدا و مسیری که در آن ممارست داشته اند را به خوبی درک نکرده اند.

محرمی عملکرد شرکت آبفای استان یزد در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس را مثبت ارزیابی کرد و حضور و هماهنگی مسئولان استانی در یادواره شهدای این شرکت را قابل تقدیر دانست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.