سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در ایلام

پنجمین آیین ملی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس امروز با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، استاندار و تعدادی از مدیران استانی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: راز و رمز موفقیت رزمندگان اسلام نیروی ایمان وتوکل به خدا بود که توانستند با مدیریت بی بدیل ولی فقیه و با برخورداری از حداقل امکانات جنگی بر دشمن بعثی غلبه یابند.

حجت الاسلام والمسلیمن کریمی تبار افزود: آنچه که امروز هم باعث عصبانیت دشمنان شده است همین ایمان به خدا و معنویت جوانان است که دشمنان با بسیج تمام امکانات رسانه‌ای در صدد مقابله با آن هستند. ومی خواهند جوانان مارا از این پیشنیه پر افتخار جدا کنند.
 
امام جمعه ایلام، در ادامه با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی به ویژه در کشتار زنان و کودکان غزه، از مواضع مقتدرانه رئیس جمهور کشورمان، در سازمان ملل تقدیر و تصریح کرد: کسانی که فکر می‌کنند با چراغ سبز نشان دادن به دشمن می‌توانند تحریم را بردارند بدانند دنیای امروز از فزون خواهی استکبار جهانی خالی نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پایان از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در استان ایلام تقدیر کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.