سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۱ هزار و ۴۹۵ شهید؛ نتیجه ۳۵۵ روز جنگ علیه غزه

در حالی که جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه وارد سیصد و پنجاه و پنجمین روز خود شده، وزارت بهداشت غزه آمار جدید شهدا و مجروحان را اعلام کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار قربانیان عملیات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به ۴۱ هزار و ۴۹۵ شهید و ۹۶ هزار و ۶ زخمی رسیده است.

بر اساس گزارش شبکه خبری المیادین، این وزارتخانه همچنین اعلام کرد رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۴ کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه شده و در نتیجه این حملات ۲۸ نفر شهید و ۸۵ نفر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه همچنین تاکید کرد تعدادی از قربانیان زیر آوار هستند و اورژانس و دفاع مدنی قادر به دستیابی به اجساد آنها نیستند.

از ابتدای جنگ، رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا جنگی ویرانگر را علیه مردم غزه به راه انداخته و بیش از ۱۳۲ هزار فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند. در این جنگ علاوه بر تخریب گسترده و گرسنگی که جان صد‌ها کودک فلسطینی را گرفته و یکی از بدترین فجایع انسانی در جهان محسوب می‌شود، بیش از ۱۰ هزار فلسطینی دیگر هم مفقود شده‌اند.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، تل‌آویو میلیارد‌ها دلار تجهیزات نظامی مختلف از آمریکا دریافت کرده است. براساس اعلام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، این تجهیزات شامل ناوگان جدید جنگنده‌های اف-۳۵، تانک، موتور خودرو‌های زرهی، خودرو‌های جنگی و هزاران تُن تجهیزات نظامی دیگر می‌شود.

رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و کشور‌های اروپایی همچون انگلیس، با نادیده گرفتن ۲ قطعنامه شورای امنیت برای متوقف کردن فوری حملاتش به نوار غزه و نیز دستورالعمل‌های دیوان بین‌المللی دادگستری درباره لزوم اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از نسل‌کشی و تلاش برای بهبود شرایط انسانی در غزه، به حملات خود ادامه می‌دهد.

با گذشت ۳۵۵ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان مقاومت همچنان ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می‌کنند و با تغییر روش‌های مبارزه خود، کمین‌های پیچیده و جنگ چریکی علاوه بر وارد کردن دشمن به یک جنگ فرسایشی، ارتش رژیم اشغالگر را سردرگم کرده‌اند.

منبع: ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
بشینین و قتل عام مردم بیگناه رو تماشا کنین و وقتی پای منافع شخصیتان رسید فقط شعار و تهدید توخالی کنین و بعدش مردم رو آروم کنین . خجالت بکشید ، خجالت
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
فقط جمع کنین خودتونو. شما که قدرت صهیون کودک کش رو ندارین بیجا تهدیدش کردین . الانم همه کشیدن کنار و لبنان هم قراره مثل غزه با خاک یکسان بشه؟ پس کو اون شعارهای تو خالی که گفتین اسرائیل رو با خاک یکسان میکنیم ؟ فقط لبنان بیچاره رو سرسیخ کردین تا بندازه خودشو توی باتلاق؟ پس حداقل مرد باشین و جواب ترورهای اسرائیل رو بدین که از کوچکترین عضو تا بزرگترین عضو محور مقاومت رو ترور کردن و حتی به رئیس جمهور هم رحم نکردن . اگر قائل هستین که آدم یه بار زنده میشه و یه بار هم مرگ میاد سراغش پس چرا نشستین و قتل عام کودکان بیگناه رو تماشا میکنین؟ دنیای سیاست به پدر و مادر خودش هم رحم نمیکنه
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
رژیم صهیونیستی از تار عنکبوت سست تر است.
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
مرگ بر آمریکا
مرگ بر رژیم کودک کش
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
به امید جهانی یک پارچه و به امید نابودی صهیونیست نجس.
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
به امید نابودی کسی نباش کسی نابود نمیشه مخصوصا اسراییل که چند تا کشور مثل آمریکا حمایتش میکنن
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
واقعا کارخانه های اسلحه سازی در آمریکا و سایر کشورها از خاک بلند شدند. چه کسی فکرش می کرد بشر به اصطلاح متمدن قرن 20 این همه متقاضی‌ مهمات باشه. این همه مهمات در دو جنگ بلکه در سه جنگ نه چهار جنگ دارد از اکراین تا غزه مصرف می شود برای کشتن و قصابی انسانها