سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز کشور نیازمند خدمت خالصانه است

مادر شهیدان زین الدین با اشاره به اینکه امروز کشور نیازمند خدمت خالصانه است گفت: امام راحل انقلاب اسلامی را با وحدت به مسیر پیروزی رساند، همه با هم وحدت کنند و در کنار یکدیگر پرچم انقلاب را حفظ نمایند.

حاجیه‌خانم اسلام‌دوست روز چهارشنبه در دیدار روح اله امرالهی رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر از خودگذشتگی برای حفظ انقلاب و اسلام عنوان کرد: هر گونه غفلت کشور و انقلاب را به چاه می‌اندازد، امروز کشور نیاز به خدمت خالصانه دارد.

 مادر شهیدان زین الدین افزود: این انقلاب به‌راحتی به دست نیامده، آرامش و عزت امروز را مدیون خون شهدا هستیم و باید در مسیر شهدا و همگام با آنان حرکت کنیم.

مادر شهیدان زین‌الدین با اشاره به لزوم وحدت بین اعضای شورای اسلامی شهر و اینکه اختلافات امروز مدیریت شهری زیبنده انقلاب و شهر قم نیست، گفت: مهم‌ترین تأکید امام راحل وحدت در جامعه اسلامی بوده و در شورای اسلامی شهر نیز باید اعضا اختلاف‌ها را کنار گذاشته و از خودگذشتگی کنند.

 مادر شهیدان زین الدین با یادآوری زندگی شهید مهدی زین‌الدین گفت: مهدی از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار بود؛ اما برای انقلاب از این امکانات گذشت و فرصت تحصیل و پیشرفت شخصی خود در رشته پزشکی را فدای مردم، انقلاب و امام (ره) کرد.

حاجیه‌خانم اسلام‌دوست تصریح کرد: نسل جوان و مسئولان باید از خودگذشتگی شهدا برای انقلاب، مردم و کشور آگاه باشند و با تمام قوا برای پیشرفت و عزت کشور و انقلاب تلاش کنند و بدانند باید از خودگذشتگی داشته باشند.

او  به‌سختی دوران مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به این نقطه شهدا و خانواده شهیدان سختی‌های زیادی کشیدند؛ اما امروز عده‌ای به دنبال پول و مقام هستند درحالی‌که این روند راه درست و زندگی واقعی نیست، شهدا جان و مال خود را برای حفظ اسلام و انقلاب هدیه دادند.

مادر شهیدان زین‌الدین بر توجه مدیران و مسئولان به وسوسه‌های شیطان تاکید کرد و گفت: شیطان همیشه همراه ماست و اگر امروز غفلت کنیم در مسیری قرار خواهیم گرفت که انقلاب به خطر خواهد افتاد.

او در پایان با دعای موفقیت برای اسلام و انقلاب گفت: انقلاب با وحدت، پرهیزگاری، سختی و ایمان به‌دست‌آمده است، جوانان زیادی از جان و راحتی خود گذشته‌اند و این اختلافات زیبنده انقلاب و شهر قم نیست.

گفتنی است سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب (ع) در ۲۷ آبان ۱۳۶۳ در حالی که ۲۵ سال داشت به همراه برادرش مجید زین الدین در ماموریتی از کرمانشاه به طرف سردشت آذربایجان غربی در حرکت بود که در منطقه تپه ساروین با گروهک‌های ضد انقلاب درگیر شد و به فیض شهادت نائل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.