سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل ۴۶۰ واحد مسکونی به متقاضیان در شهرک اندیشه اردبیل

معاون راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طرح ۴۶۰ واحدی شهید داور یسری واقع در شهرک اندیشه اردبیل تحویل متقاضیان شد.

صمد علامه گفت: با اتمام و تکمیل ۴۶۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهید داور یسری و تکمیل معابر عمومی و زیرساخت ها، این واحد‌ها تا پایان امسال تحویل متقاضیان خواهد شد.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: این واحد‌های مسکونی به صورت ۲ خوابه و در بلوک‌های ۱۰ واحدی احداث شده است.
به گفته او، در مجموع تعداد ۲۱ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در چهار شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سید جعفر خراسانی، نیایش و همچنین اندیشه شهر اردبیل در حال احداث است.
علامه افزود: اکثر واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی در شهرک‌های شهید سلیمانی و اندیشه اردبیل در مرحله دیوار چینی و نازک کاری قرار دارد.
او با بیان اینکه عملیات ساخت مسکن ملی در این استان تسریع شده و با تکمیل واحد‌های در دست اجرا طی سال‌های پیش رو ۴۳ هزار خانوار در استان اردبیل صاحب مسکن می‌شوند، گفت: ۱۲۳ هزار نفر در استان اردبیل متقاضی مسکن شدند که تاکنون ۱۰۱ هزار نفر از کل متقاضیان حائز شرایط سه‌گانه شدند و از این تعداد ۳۶ هزار نفر نیز به تأیید نهایی رسیدند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره ساخت ۱۵ هزار و ۸۲۰ واحد مسکونی در شهرک سردار شهید سلیمانی اردبیل افزود: ساخت این واحد‌ها در شهرک سلیمانی به عنوان بزرگترین شهرک طرح نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت ۶۴۵ هکتار با حضور ۹ پیمانکار توانمند در حال اجراست و تاکنون عملیات اجرایی پی‌کنی ۱۲ هزار و ۱۰۴ واحد مسکونی در شهرک سلیمانی انجام گرفته و اسکلت‌بندی طبقات ۲ هزار و ۵۳۲ و سقف همکف ۲۹۰ واحد مسکونی هم اجرایی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.