سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح آرامش و ایمنی ترافیک در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از اجرای طرح آرامش و ایمنی ترافیک با توقیف ۵۷ دستگاه وسیله نقلیه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فارسی گفت: با توجه به مطالبات مردمی و به منظور افزایش انضباط ترافیکی، پیشگیری و مهار تصادفات و کنترل تخلفات طرح آرامش و ایمنی ترافیک به مدت ۷۲ ساعت توسط ماموران پلیس در سطح شهرستان مراغه اجرا شد.

وی گفت: در قالب این طرح با رانندگان به ویژه موتورسیکلت سواران متخلف برابر مقررات برخورد قانونی لازم صورت گرفت.

وی افزود: با هماهنگی قضایی و در اجرای این طرح برابر ضوابط و مقررات در تخلفاتی همچون ایجاد آلودگی‌صوتی، شوتی، تردد در پیاده‌روها، حرکت خلاف جهت، عدم استفاده از کلاه‌ایمنی، نداشتن پلاک، عدم به همراه داشتن مدارک و انجام حرکات نمایشی که باعث ایجاد خطرات برای راکبان و عابران می‌شود تعداد ۴۱ دستگاه موتورسیکلت و تعداد ۱۶ دستگاه انواع خودرو توقیف و تعداد ۶۳۴ دستگاه وسیله نقلیه نیز اعمال قانون شدند.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه هنوز بعضی از راکبان موتورسیکلت‌ها بدون گواهینامه در سطح معابر تردد می‌کنند که باعث بروز بسیاری از حوادث و اتفاقات خواهد شد ادامه داد: طرح دریافت گواهینامه آسان و یک‌روزه که از سال گذشته شروع شده است راهی آسان و سریع برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت است.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: این‌گونه طرح‌ها به عنوان مطالبات مردمی همواره در دستور کار پلیس بوده و ماموران با رانندگان متخلف برخورد جدی خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.