سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی برای ٧١١ نفر از ضابطین قضایی کرمان

معاون دادستان کرمان از برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد برای ٧١١ نفر از ضابطین عام و خاص قضایی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

ابراهیم سلیمانی گفت: آموزش ضابطین قضایی در استان کرمان با توجه به تکلیف قانونی دادستانی در موضوع مواد ۳۰ و ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری و با هدف آموزش مستمر و مؤثر ضابطان برای اجرای کامل دستورات قضایی و به نتیجه رساندن پرونده‌ها، از اولویت‌های دادستانی مرکز استان است. 

وی  بر نقش مهم ضابطین در شناسایی و مقابله با جرائم اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد بیش از ١١٠ بازدید نظارتی و بازرسی از ضابطین دستگاه قضایی استان از سوی مقامات قضائی دادسرا از مراجع انتظامی به عمل آمده و تذکرات لازم برای به اجرا گذاشتن دقیق و به موقع دستور‌های قضایی به منظور رفع اطاله دادرسی و تسریع در اجرای احکام قضایی به آنان داده شده است. 

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن تأکید بر ارتقای سطح آموزش و نظارت بر ضابطین به منظور بهبود شاخص‌های عملکردی آنان بیان داشت: از ابتدای امسال تا کنون برای ٧١١ نفر از ضابطین عام و خاص دوره آموزشی (نوآموزی و بازآموزی) برگزار شده و فرایند آموزش آنان بیش از پیش نیز تقویت می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.