سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از مجموعه شعر شب‌های بی‌فروغ در شهرکرد

از «شب‌های بی‌فروغ» به عنوان ششمین مجموعه شعر مرادعلی توکلی زانیانی شاعر پیشکسوت چهارمحال و بختیاری، رونمایی شد.

آیین تجلیل و نکوداشت مرادعلی توکلی زانیانی از شاعران پیشکسوت چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های این اداره‌کل نکوداشت مفاخر و مشاهیر فرهنگی استان است و در همین راستا برنامه‌های متعددی در استان اجرا شده است.

پیام احمدی افزود: نکوداشت بزرگان فرهنگ و هنر دستاورد‌های متعددی به همراه دارد که از جمله آن می‌توان به الگوسازی برای نسل جوان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال ۸۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در استان اجرا شده است، تصریح کرد: برخی از این برنامه‌ها پی از وقفه چند ساله در استان از سر گرفته شد که نمونه آن را می‌توان به جشنواره منطقه‌ای شاهنامه خوانی اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با نکوداشت مقام مرادعلی توکلی رامیانی از شاه آن پیشکسوت استان، یادآور شد: باید تا می‌توان مقام مفاخر استان را گرامی داشت و در دوران حیات این بزرگان آن‌ها را تجلیل کرد.

به گفته وی؛ مرادعلی توکلی زانیانی متولد ۱۳۲۰ و بازنشسته آموزش و پرورش است از او که سرایش شعر را در جوانی آغاز کرده، تاکنون مجموعه‌های شعر به نام‌های «غم و عشق»، «دیروقتی‌ست که دنبال خود می‌گردم»، «بغض‌های ترک خورده»، «حرف من نیمه تمام است» و «غزل برای تو گفتم» به چاپ رسیده است.

 

برچسب ها: شعر ، فرهنگ و ارشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.