سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات ویژه تامین قطعات خودرو برای تاکسیرانان پایتخت ارائه می‌شود

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ارائه خدمات ویژه تامین قطعات خودرو برای رانندگان تاکسی خبر داد.

شادی مالکی، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران روز سه‌شنبه با اشاره به تمهیدات ویژه نسبت به تأمین قطعات خودرو برای رانندگان تاکسی اظهار کرد: توافقات خوبی با شرکت‌های تامین قطعات خودرو صورت گرفت تا رانندگان تاکسی بتوانند از خدمات ویژه این شرکت‌ها استفاده کنند.

وی افزود: ویژگی مجموعه تأمین کننده لوازم خودرو برای رانندگان تاکسی این است که لوازم احتمالی مورد نیاز رانندگان در این مجموعه قابل تأمین است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: ۱۰ قطعه اصلی و مهم خودرو‌های تاکسی در این مجموعه تامین قطعات خودرو برای رانندگان تاکسی با تخفیف ویژه‌ای ارائه خواهد شد.

مالکی همچنین با اشاره به تامین تایر خودرو برای رانندگان تاکسی گفت: مجموعه تامین کننده قطعات خودرو و طرف قرارداد با سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌تواند تایر‌های خودرو‌های رانندگان تاکسی را تامین کند و تخفیف ویژه‌ای در این زمینه برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته است.

وی تاکید کرد: علاوه بر آن برای تمامی رانندگان تاکسی نیز تخفیف ویژه از سوی شرکت تامین کننده قطعات خودرو در نظر گرفته شده و امیدواریم بتوانیم خدمات ارائه شده به تاکسی را تقویت کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.