سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشی از مشکلات وام ازدواج از زبان متقاضیان

متقاضیان وام ازدواج با ارسال پیام از مشکلاتی که بر سر راهشان قرار گرفته است سخن به میان آوردند و درخواست رسیدگی کردند.

مدتی است زوجین جوانی که تقاضای وام ازدواج داده اند با تاخیر در پرداخت و دیگر مشکلات مواجه شدند. این امر موجب شد تا آنها با ارسال پیام مشکلاتی که بر سر راهشان قرار گرفته است را مطرح کنند و از مسئولان درخواست رسیدگی کنند.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و احترام؛  باوجود پیگیری‌های مکرر دولت و بانک مرکزی و همینطور صدور نامه رسمی به بانک‌ها ابلاغ شد مبنی بر تسریع پرداخت وام ازدواج؛ اما متاسفانه باوجود ثبت نام در سامانه وام ازدواج همچنان وقتی حضوری به شعب بانک‌ها مراجعه می‌نمائیم پاسخ درستی نمی‌دهند بنده بیش از ۲ ماه است در سامانه برای بانک ملی ثبت نام انجام داده ام، اما به شعب که مراجعه می‌نمایم پاسخگو نیستند و می‌گویند باید برایتان پیامک بیاید چرا با وجود این همه پیگیری و تذکر همچنان بانک‌ها در فرآیند وام ازدواج کارشکنی دارند؟ لطفا پیگیری نمائید بسیاری از زوجین مشکلشان با همین وام ازدواج حل می‌شود.


سلام؛ لطفا از بانک مرکزی وام ازدواج را پیگیری کنید بدانیم کی تعیین شعبه می‌شویم بعد از سه ماه و خورده ای؛ چون وقتی به بانک مراجعه می‌کنیم ما را به بانک مرکزی ارجاع می‌دهد و وقتی هم به بانک مرکزی مراجعه می‌کنیم ما را به شعب انتخابی ارجاع می‌دهد و شعب هم می‌گوید معلوم نیست، چون بانک مرکزی باید پیامک را ارسال کند برای تعیین شعبه.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.