سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۲ وسیله بازی غیر استاندارد در شهربازی‌های ایلام پلمب شد

مدیرکل استاندارد استان ایلام با اشاره به پلمب ۱۲ وسیله بازی غیر استاندارد در شهربازی‌های این استان، اظهار کرد: در صورت عدم رفع نواقص، این مجموعه‌ها به دادگاه معرفی و وسایل بازی غیراستاندارد جمع‌آوری خواهد شد.

یادگار محمدی  اظهار کرد: در راستای بازرسی‌های مستمر کارشناسان از شهربازی‌های استان و بی‌توجهی به اخطار استاندارد، با پیگیری واحد حقوقی این اداره‌ کل و حکم دادستان شهرستان، ۱۲ وسیله بازی مربوط به این شهربازی‌ها پلمب شد.

مدیرکل استاندارد استان ایلام با اشاره به اینکه پیرو اخطارها و مهلت تعیین شده برای مدیریت شهربازی‌ها جهت استاندارد سازی وسایل بازی، گفت: این مجموعه در مدت مقرر اقدام‌های لازم را برای استانداردسازی انجام نداده و پس از بازرسی‌ها منجر به پلمب موقت ۱۲ فقره از تجهیزات بازی شد.

وی با بیان اینکه تا زمان رفع کامل نواقص، دستگاه‌های شهربازی پلمب موقت هستند، گفت: در صورت عدم رفع نواقص این مجموعه‌ها به دادگاه معرفی و تجهیزات جمع‌آوری خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان ایلام خاطرنشان کرد: سلامت و امنیت مردم خط قرمز ماست و در این خصوص هیچگونه مماشاتی با هیچ کس صورت نمی‌پذیرد.

وی با بیان اینکه الزام استاندارد برای تجهیزات بازی شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری است که برای دریافت تاییدیه استاندارد باید هر سه مرحله تحت نظارت کارشناسان مرتبط انجام شود، خاطرنشان کرد: رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری است.

برچسب ها: شهربازی ها ، پلمب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.