سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۴ شرکت هواپیمایی پرواز‌های خود را به و از اسرائیل متوقف کردند

درپی درگیری شدید میان رژیم صهیونیستی و حزب الله ده‌ها شرکت هواپیمایی پرواز‌های خود را به اراضی اشغالی متوقف کردند.

رسانه‌های صهیونیستی امروز سه شنبه اعلام کردند ۱۴ شرکت هواپیمایی به دلیل تشدید تنش‌ها با لبنان، پرواز‌های خود را به مقصد و از اراضی اشغالی متوقف کردند.

براساس گزارش آر تی، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که خطوط هوایی انگلیس، جمهوری آذربایجان و ویز ایر اروپا پرواز‌های خود را به و از اسرائیل به دلیل تشدید تنش‌ها با لبنان به حالت تعلیق درآوردند.

روزنامه عبری زبان کالکالیست در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، شرکت هوایی لوفت هانزای آلمان شامگاه امشب اعلام کرد، تا ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) هیچ پروازی به فرودگاه تل‌آویو نخواهد داشت.

به نوشته این رسانه، این لغو پروازها شامل شرکت‌های کوچکتر هم می‌شود و خطوط هوایی سوئیس، خطوط هوایی اتریش، یور وینچز، خطوط هوایی بروکسل و چند شرکت هوایی دیگر نیز تاکید کردند، فعلا پروازی به فرودگاه تل‌آویو نخواهند داشت.

این در حالی است که جنگ بین رژیم صهیونیستی و حزب‌الله پس از آن وارد مرحله جدیدی شده است که جنگنده‌های ارتش اسرائیل حملات هوایی شدیدی را در طول روز دوشنبه به نقاط مختلف لبنان انجام دادند و و در مقابل این رژیم با عملیات حزب‌الله که تعدادی از پایگاه‌ها، مواضع ارتش اسرائیل و شهرک‌هایی در شمال و عمق اسرائیل را هدف قرار داد، مواجه شد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.