سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق زورگیر سابقه‌دار در تبریز

فرمانده انتظامی تبریز از دستگیری سارق زورگیر سابقه دار که از شهروندان تبریزی با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد خبر داد.

سرهنگ جهان‌آرا اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک مورد زورگیری در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده به دلیل احساس ناامنی و بروز نارضایتی در بین شهروندان شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار کلانتری ۲۷ مایان قرار گرفت.

وی افزود: با عنایت به تغییر رویکرد وقوع جرایم و توام بودن وقوع با پیچیدگی و شیوه‌های نوین ارتکاب و کشف علمی جرایم و پیش دستانه و رعایت حقوق شهروندی، ماموران کلانتری سارق را شناسایی کردند.

وی گفت: ماموران در کمتر از ۱۲ ساعت با اخذ مجوز از مراجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند و به کلانتری دلالت دادند.

سرهنگ جهان‌آرا ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه وقوع بزه بوده که پس از ارائه دلایل مستند و مستدل به اعمال مجرمانه معترف و پرونده جهت ادامه دادرسی به مراجع قضایی ارسال و متهم با صدور قرار قضایی متناسب روانه زندان شد.

وی با بیان این‌که اقدامات برای شناسایی دیگر شکات و همدستان احتمالی سارق ادامه دارد افزود: ماموران پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به مخلان آسایش شهروندان را نخواهند داد و برخورد پلیس با این گونه افراد قاطعانه خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.