سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گره گشایی از مشکلات مردم یکی از ویژگی‌های مدارس علوم دینی است

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل سنت کشور با بیان اینکه گره گشایی از مشکلات مردم یکی از ویژگی‌های مدارس علوم دینی است تاکید کرد: طلاب علوم دینی باید در این زمینه پیشگام باشند.

حجت الاسلام کاظم لطفیان در مراسم عمامه‌گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه ربانیه چنارلی در بخش گلیداغ شهرستان مراوه‌تپه گفت: تبیین درست حق و جلوگیری از باطل از دیگر ویژگی‌های مدارس علوم دینی است و طلاب باید نسبت به تحقق این ویژگی‌ها که برگرفته از کلام خدا و پیامبر اسلام (ص) است، تلاش کنند.

وی با بیان اینکه غده بدخیم رژیم غاصب صهیونیستی بدترین باطل‌هاست که باید جلوی آن گرفته شود، افزود: مدارس علوم دینی و طلاب وظیفه دارند در راستای سیره پیامبر (ص)، جریان باطل و گمراهی را با مغز به زمین بکوبند و نابود کنند تا آثاری از آنها باقی نماند.

حجت الاسلام لطفیان گفت: طلاب علوم دینی باید مبارزه با نفس، مبارزه عملی با باطل و مذاهب شرک در جامعه و سفر بخاطر تبلیغ دین خدا را در دستور کار خود قرار دهند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان هم در این مراسم با تاکید بر ضرورت تحکیم وحدت از سوی امت اسلام و پرهیز از اختلاف و تفرقه افزود: سال‌هاست دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند و باید همگان به خصوص علما و روحانیون مراقب باشند تا در این دام گرفتار نشوند.

آیت الله نورمفیدی گفت: آمریکا، انگلس و رژیم صهیونیستی دشمنان اصلی اسلام و از طراحان ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند.

او ادامه داد: به لطف خدا در ایران اسلامی از جمله استان گلستان شیعه و سنی در کنار هم با صدق و صفا زندگی مسالمت آمیزی دارند و این وحدت و برادری آنها در جهان اسلام نمونه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.