سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگ دفاع مقدس ترویج و توسعه یابد

فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: فرهنگ دفاع مقدس، ایثارگری و شهادت باید با همه توان در جامعه ترویج و توسعه یابد.

 مهرداد جهان‌دیده بیان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند: هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست؛ بلکه گنجینه عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند آن را استخراج و مصرف کند و سرمایه‌گذاری کند.
 
 وی افزود: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جان‌فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: در این مجموعه تابناک، درخشنده‌ترین و نفیس‌ترین نگین گران‌بها یاد و خاطره شهیدان است.
 
 وی عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.
 
 جهان‌دیده خاطرنشان کرد: دفاع مقدس تجربه گران‌سنگی است که با پایداری و استقامت فرزندان ملت رشید ایران اسلامی به‌دست‌آمده است و باید به‌خوبی از آن پاسداشت کرد و به این فرمایش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران که فرمود: «به ملت عزیز ایران توصیه می‌کنم نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان به دست آوردید همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری نمایید» جامه عمل پوشانید.
 
وی تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس، ایثارگری و شهادت باید با همه توان در جامعه ترویج و توسعه یابد و این حماسه سترگ و باشکوه در تمامی ابعادش، به‌عنوان یکی از افتخارات ماندگار ملت شریف ایران و سندی جاودان از عزم و اراده ملی، عزت و اقتدار اسلامی، تبیین و بازگو شود.
 
 فرماندار ایرانشهر گفت: اینجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت غیور ایران و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان ایرانشهر تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان دوام توفیقات رزمندگان دلاور ایران اسلامی تحت فرامین فرمانده معظم کل قوا را مسئلت دارم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.