سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقامه نماز با شعار مِهر با مُهر در مدارس هرمزگان

مراسم اقامه اذان و نماز در نخستین روز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ با شعار «مِهر با مُهر» همزمان با سراسر کشور، در دبیرستان دخترانه نمونه نور الهدی ناحیه یک بندرعباس برگزار شد.

 حامد صبوری مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: مهر امسال با تفاوت بارزی نسبت به سال‌های گذشته و با شعار «مهر با مهر» و با برگزاری اقامه نماز جماعت در همه مدارس آغاز شده است.

 صبوری افزود: برگزاری نماز جماعت در مدارس کشور یکی از اقدامات بزرگ تربیتی است که امسال اجرا می‌شود.

وی گفت: از جمله اقدامات مهم نظام آموزش و پرورش برای امسال اقامه نماز با هدف آشنایی دانش آموزان با فلسفه خلقت انسان و بعثت انبیاء در راستای آموزش و پرورشی همراه با معنویت است.

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود: اقامه نماز در مدارس کشور با برنامه‌های متنوع از جمله آشنایی دانش آموزان با کتاب قرآن و درس‌های زندگی همراه است و این روند تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم گفت: برای اقامه نماز جماعت در مدارس استان با هماهنگی حوزه علمیه استان ۷۰۰ روحانی اعلام آمادگی کرده اند.

 قویدل افزود: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه بانشاط‌تر نماز جماعت در مدارس استان صورت گرفته و نمازخانه‌های مدارس آماده سازی شده است.

حجت الاسلام میرزاده امام جمعه موقت بندرعباس نیز در این مراسم با برگزاری نماز جماعت گفت: یکی از برنامه‌های خوبی که امسال وزارت آموزش و پرورش در استان و کشور برگزار می‌کند نماز جماعت در مدارس است که باعث تقویت همزمان جنبه‌های دانش و معرفت در دانش آموزان می‌شود.

حجت الاسلام میرزاده افزود: برگزاری نماز جماعت در مدارس، سرمایه گذاری معنوی برای دانش آموزان است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.