سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش:

تربیت ۱۶.۵ میلیون دانش آموز نیازمند همکاری خانه و مدرسه است

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان این‌که نیروی انسانی در نظام جمهوری اسلامی عامل خودسازی و تمدن سازی است گفت: تربیت ۱۶.۵ میلیون دانش آموز نیازمند همکاری خانه و مدرسه است.

محمودزاده در مراسم بازگشایی مدارس که در مدرسه محمد کلکته چی تبریز برگزار شد اظهار کرد: بزرگترین و مهمترین سرمایه کشور سرمایه نیروی انسانی است که در درون مدرسه و توسط معلم و مدیر مدرسه ساخته و برنامه ریزی می‌شود.

وی افزود: اگر سرمایه نیروی انسانی در مدرسه به خوبی شکل بگیرد شاهد موفقیت‌های خوب آینده در تمامی‌حوزه‌های کشور خواهیم بود.

وی تاکید کرد: امیدواریم امسال با شعار برای ایران برای مدرسه وفاق و همدلی و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به تحقق عدالت آموزشی و رسالت خطیر تربیت نیروی انسانی سرعت بیشتری ببخشیم.

 سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار کرد: سال تحصیلی جدید را با تقارن چند مناسبت بسیار ارزشمند میلاد نبی اکرم (ص) و هفته دفاع مقدس آغاز می‌کنیم.

وی افزود: امسال دانش آموزان استان در بیش از ۲۵ هزار و ۴۰۰ کلاس درس دولتی و هشت هزار غیردولتی با مشارکت بیش از ۲۶ هزار همکار رسمی و هشت هزار غیررسمی مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی ادامه داد: سال گذشته یکی از سخت‌ترین سال‌ها از نظر تامین نیروی انسانی به خاطر تاخیر در استخدام و کمبود معلم بود ولی استان ما با کمترین مشکل در این‌خصوص سال تحصیلی را آغاز کرد.

سعادتی گفت: امسال شرایط ما بسیار ایده آل و بهتر از سال گذشته است و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ معلم جدید وارد سیستم آموزش و پرورش در استان شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.