سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشودگی جرائم مالیاتی به پرونده‌های هیئت‌های حل اختلاف هم رسید

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: موضوع بخشودگی جرائم به پرونده‌های مطرح در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی هم تسری پیدا کرده است.

 مهدی موحدی بک‌نظر، سخنگوی سازمان امور مالیاتی در برنامه شبکه خبر گفت: به واسطه استقبال گسترده و درخواست‌های مودیان، بخشودگی جرائم مالیاتی مودیان  تا فردا ۲۹ شهریور ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه در تاریخ ۱۰ شهریور ماه رئيس سازمان امور مالیاتی به دلیل گرامیداشت هفته دولت و تکریم مودیان مالیاتی اختیار بخشودگی مالیاتی را تا ۲۵ شهریور ماه ابلاغ کرد، گفت: با توجه به استقبال مودیان مالیاتی این مهلت بخشودگی تمدید شد و  اشخاص حقیقی تا سقف یک میلیارد تومان و اشخاص حقوقی تا سقف سه میلیارد تومان  بدهی های مالیاتی آنها در صورت پرداخت مالیات بخشیده می شود.

موحدی گفت: این بخشودگی برای هر سال یا دوره  است اما به شرطی که افراد بدهی های خود را در پرداخت کنند.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور  تاکید کرد: اختیار این بخشودگی  جرائم مالیاتی به مدیران کل امور مالیاتی داده شده  و به جهت استقبالی که از این موضوع صورت گرفته بود رئیس کل سازمان امور مالیاتی این اختیار بخشودگی را تا فردا  ۲۹ شهریور ماه تمدید کردند.

موحدی  تاکید کرد: موضوع بخشودگی جرائم به پرونده های مطرح در اداره مالیاتی تسری پیدا کرده است و  در صورتی که مودیان از اعتراض خود صرف نظر کنند و نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند تا صد در صد بخشش جرائم به ادارات تفویض می شود‌.

 او گفت: برای اجرای این بخشودگی هم اشخاص حقوقی و هم حقیقی می توانند از آن استفاده کنند و شامل کلیه اشخاص می شود.

 

خبرنگار: محبوبه کباری 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.