سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش تردد در محدوده زوج و فرد اصفهان

شهروندان ساکن محدوده زوج و فرد می‌توانند با خرید مجوز تردد خودرو در محدوده طرح زوج و فرد، در محدوده مرکزی شهر تردد کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: شهروندانی که محل سکونت آنها در محدوده طرح زوج و فرد قرار دارد می‌توانند با مراجعه به سایت «اصفهانِ من» به آدرس my.isfahan.ir، درخواست صدور کارت تردد خود را به ثبت برسانند.


حسین حق‌شناس افزود: مصوبه فروش مجوز تردد ساکنان دارای تردد ضروری (سکونت) در روز‌های مخالف پلاک خودرو با تسهیلات ویژه نیز فراهم شده است، اما متقاضیان باید علاوه بر ثبت نام در سامانه و اخذ تاییدیه‌های لازم اطلاعات ملک خود را ثبت و تاییدیه‌های لازم را به همراه معاینه فنی خودرو نیز بارگذاری کنند.


وی گفت: این مجوز بصورت ماهیانه صادر می‌شود و دریافت‌کنندگان مجوز باید هر ماه برای تمدید آن اقدام کنند.
حق شناس با اشاره به پیش بینی افزایش۳۰ درصدی ترافیک در ابتدای آغاز سال تحصیلی افزود از هم‌اکنون جلسات هماهنگی بین معاونت حمل و نقل شهرداری با پلیس راهور به منظور برقراری نظم در سطح شهر و اتوبان‌ها برنامه‌ریزی شده است.


ساعت اجرای طرح زوج و فرد اصفهان همزمان با بازگشایی مدارس از روز شنبه تا پنجشنبه صبح‌ها از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و عصر‌ها از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ تعیین شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.