سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۴ هزار سری جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد

بزرگ ترین رزمایش اهدای جهیزیه کشور با اهدای ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در سیرجان برگزار شد.

بزرگ‌ترین رزمایش اهدای جهیزیه کشور با اهدای ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)  امروز در شهرستان سیرجان برگزار شد.

 این مراسم به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) در مجموعه معدنی، صنعتی گل‌گهر سیرجان و با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی از جمله رییس کمیته امداد کشور، معاون استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امام جمعه و فرماندار سیرجان، مدیرعامل گل گهر و و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان سیرجان و مدیران منطقه گل گهر برگزار شد.

سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در این آیین با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد رسول مکرم اسلام حضرت محمد (ص)، گفت در بازدیدی که از صبح امروز از مجموعه گل‌گهر داشتم، شاهد بودم که خدمات ارزشمندی در این مجموعه ارائه شده است.

 وی با قدردانی صمیمانه از مردم استان کرمان برای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به محرومان تحت حمایت این نهاد، افزود: این جهیزیه‌ها امروز به میمنت هفته وحدت به نوعروسان اهدا می‌شود.

بختیاری تامین اعتبار لازم برای تهیه کالا‌های اهدایی را از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گل‌گهر، خیران و کمیته امداد دانست و بیان داشت: این شرکت خدمات ارزشمندی در خصوص محرومیت‌زدایی و گره‌گشایی از امور نیازمندان انجام می‌دهد.

وی اقدامات انجام شده در مجموعه گل‌گهر را یکی از مصادیق بارز عملیاتی کردن فرمایشات امامین انقلاب بیان کرد و افزود: یکی از برنامه‌های کمیته امداد استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی نهاد‌ها و شرکت‌ها است

 علی یعقوبی، فرماندار سیرجان نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت حمایت از خانواده‌های نیازمند و نوعروسان گفت: برگزاری این رزمایش بزرگ، نمادی از همبستگی و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی است که با همکاری کمیته امداد و شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، محقق شده است.

وی افزود: در کنار اهدای ۴ هزار سری جهیزیه، ۴ هزار بسته نوشت‌افزار نیز به همت شرکت‌های جهان فولاد و توسعه آهن و فولاد سیرجان به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد که این اقدامات ارزشمند بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت‌ها است که با هدف  حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار و ترویج فرهنگ کمک‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه صورت گرفته است.

 یعقوبی تصریح کرد: این اقدام، گامی مؤثر برای کاهش مشکلات اقتصادی و تسهیل ازدواج جوانان و نشان‌دهنده همکاری موفق بین نهاد‌های دولتی و بخش خصوصی برای  خدمت به جامعه است.

وی بر لزوم استمرار این گونه برنامه‌ها و تقویت فرهنگ کمک به نیازمندان تأکید کرد و از تلاش‌های تمامی دست‌اندرکاران این رزمایش قدردانی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.