سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۲۳ هزار و ۳۰۰ دانش آموز قمی در سامانه سرویس مدارس

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم از ثبت‌نام ۲۳ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در سامانه سپند تا پایان مهلت ثبت نام خبر داد.

قاسم طالبی در جلسه شورای مدیران شهرداری قم گفت: ثبت‌نام ۲۳ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در سامانه سپند برای سرویس مدارس انجام شد.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه سامانه برای اولیا تا بیست و چهارم شهریور باز بود، افزود: قرار بود در آئین‌نامه وضعیت ثبت نام تا پایان تیرماه مشخص شود تا شهرداری امکان برنامه‌ریزی صحیح داشته باشد.

طالبی اضافه کرد: در فرایند اجرایی کار ابتدا مدارسی که در سال‌های گذشته از خدمات شرکت‌های حمل و نقلی تحت نظر شهرداری استفاده کرده‌اند، در اولویت قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به مشارکت ۱۱ شرکت حمل‌ونقلی در فرایند سرویس دانش آموزی در شهر قم عنوان کرد: تاکنون بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموز به شرکت‌ها تخصیص پیدا کرده‌اند.

طالبی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۵۳ مدرسه تحت پوشش قرار داده شد، تصریح کرد: امسال این عدد به ۴۳۰ مدرسه رسیده است که تلاش کردیم تمام مدارسی که بیش از ۲۵ دانش‌آموز متقاضی سرویس داشتند را تحت پوشش قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: پیش‌بینی ما این است که تا ۲۰ هزار دانش‌آموز زیر نظر سازمان تاکسیرانی قم برای شرکت‌های حمل‌ونقلی چینش شوند و برای مدارسی که کمتر از ۲۵ دانش‌آموز متقاضی دارند، تدبیر دیگری به کار گرفته خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.