سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصیبی: ورزشگاه آزادی از آذرماه آماده برگزاری مسابقات است

مدیر مجموعه ورزشی آزادی از آماده بودن ورزشگاه آزادی برای برگزاری مسابقات از آذرماه خبر داد.

مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در گفتگو با خبرنگاران گفت: جلسه امروز پیرامون بحث بازسازی ورزشگاه آزادی در شورای امنیت کشور برگزار شد. بحث‌های خیلی خوبی شد و ما هم روند بازسازی را به صورت مصور آماده کرده بودیم و به تصویر گذاشتیم، دوستان دیدند و قانع شدند، فکر می‌کردند تاکنون کوتاهی صورت گرفته است و با توضیحاتی که جناب آقای طلا، مدیرعامل شرکت توسعه، دادند اعضای مجمع و شورا به این نتیجه رسیدند که کار بزرگ و عظیمی در حال انجام است. ما قول دادیم که کار‌ها را تسریع کنیم، بلکه بتوانیم هرچه سریع‌تر شرایط را برای برگزاری مسابقات آماده کنیم.

او درباره دربی پایتخت گفت: فدراسیون فوتبال باید تصمیم‌گیری کند و دست ما نیست. آقای طلا یک پیشنهاد دادند تا در مقطعی که فیفادی هست، بین آبان و آذر، که نیاز به بررسی از سوی فدراسیون فوتبال دارد که قبول کنند یا نه، ولی همانطور که آقای وزیر فرمودند ما آذرماه ورزشگاه را آماده می‌کنیم. آمادگی داریم که دربی با افتتاحیه ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفره شروع بشود.

نصیبی در خصوص فوت یکی از بازیکنان ملوان و همچنین خارج کردن ورزشگاه قدس از بازی‌های آسیایی گفت: آقای دنیامالی تمام همّ و غم‌شان را گذاشته‌اند که هرچه سریع‌تر بتوانیم شرایط ایده‌آلی برای برگزاری مسابقات انجام بدهیم. یکی از این شرایط آماده‌سازی ورزشگاه است و تاکید بسیار جدی دارند و شبانه هم آمدند و سر زدند. ما هم تمام همّ و غم‌مان را گذاشتیم و شبانه‌روز داریم کار می‌کنیم و این قول را به همه هواداران و ورزش‌دوستان می‌دهیم که هرچه زودتر ورزشگاه  را آماده کنیم.

او درباره میزبانی اراک برای بازی دربی گفت: امروز در جلسه صحبت‌های زیادی شد، بحث اراک و تختی شد، ولی بستگی به شورای تامین دارد که چه تصمیمی می‌گیرند. ما این آمادگی را داریم در مقطعی که فیفادی هست و هیچ مسابقه رسمی‌ای نیست، شهرآورد را در آن تاریخ بیندازیم تا در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

نصیبی درباره ورزشگاه مشهد و قرارگیری آن در اختیار باشگاه‌ها گفت: امروز آقای تاج این خبر را دادند و گفتند که مشکلش حل شده و مسابقات در مشهد هم می‌تواند برگزار شود.

او درباره مصاحبه طلا در خصوص آخرین زمان قابل استفاده بودن ورزشگاه آزادی گفت: به نظرم آن خبر تحریف شده بود. آقای طلا فرمودند اگر ما کل فوتبال را تعطیل کنیم و ورزشگاه را در اختیار بخش خصوصی و پیمانکار قرار بدهیم، نوروز ۱۴۰۵ به صورت کامل بهره‌برداری می‌شود و فقط بحث ضلع غربی نبود. ما در آذرماه آماده برگزاری مسابقات هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.