سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به بهره برداری رسیدن مدرسه ۶کلاسه مرحومه ربابه عسگریان در فیرورق خوی

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه خیرساز ۶ کلاسه مرحومه ربابه عسگریان در فیرورق خوی به بهره برداری رسید.

آموزشگاه تمام خیرساز ۶ کلاسه مرحومه ربابه عسگریان با حضور امام جمعه، فرماندار خوی، مدیر آموزش و پرورش، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز و سایر مسئولین در فیرورق شهرستان خوی افتتاح شد.

این مدرسه ۶ کلاسه به متراژ ۳۷۰ مترمربع زیربنا و ۹۶۰ مترمربع مساحت با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به صورت تمام خیرساز احداث شده است.

لازم به ذکراست: حاج علی عسگریان در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی به نام و یاد خواهر مرحومه شان ربابه عسگریان احداث کردند.

حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی در آیین افتتاح این مدرسه گفت: ساختن مدرسه توفیقی از سوی خداوند است و مدرسه سازی از مهمترین و بزرگترین توفیقاتی است که خداوند به بندگان برگزیده خود می‌تواند عنایت کند.

وی افزود: مدرسه سازی از بهترین کار‌ها و خیرین مدرسه‌ساز همواره مورد توجه حضرت حق هستند؛ و دنیا نیز به مثابه مدرسه‌ای است که صانع آن خداوند و معلمان آن پیامبران و اولیا الله می‌باشند.

امام جمعه خوی گفت: از کلیه دست اندرکاران که به نوعی در این امر خیر مدرسه سازی متحمل زحمت شده اند قدردانی به عمل می‌آوریم.

مرتضی محمدپور مدیر آموزش و پرورش خوی نیز در آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز ربابه عسگریان گفت: خیرین سنگرسازان عرصه تعلیم و تربیت هستند و همچنان که معلمان سنگرداران عرصه تعلیم و تربیت می‌باشند، خیرین سنگرسازان عرصه تعلیم و تربیت بوده و جا دارد از ایشان قدردانی به عمل آید.

وی افزود: خیرین مدرسه ساز عزیز با ایجاد بستر‌های لازم و امکانات موجبات رشد و شکوفایی فرزندان ایران زمین را فراهم می‌آورند.

محمد پور در پایان سخنان خود گفت: با وجود افتتاح مدارس در سال تحصیلی جاری همچنان نیازمند همراهی خیرین در بحث توسعه فضا هستیم تا به استاندارد‌های لازم دست یابیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.