سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندارالبرز:

البرز رتبه برتر کشور در سوادآموزی را دارد

عبداللهی کسب با اشاره به کسب رتبه نخست استان در نهضت سوادآموزی کشور از مجموعه دست اندرکاران این بخش قدردانی کرد.

عبداللهی در نشست شورای آموزش و پرورش و پشتیبانی نهضت سوادآموزی استان البرز گفت: اکنون این توقع وجود دارد که امکانات و فضای مدارس علاوه بر تعلیم و تربیت در اختیار اقدامات فرهنگی و اجتماعی محله ها نیز قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: مدارس می تواند در محله ها به یک پایگاه فرهنگی و اجتماعی در کنار مساجد تبدیل شوند.

وی افزود: ضرورت دارد به خواسته ها و نیازهای معلمان توجه ویژه ای داشته باشیم و اجازه ندهیم که فرهنگیان استان خود را در مواجهه با مشکلاتشان تنها ببینند چراکه آرامش خاطر آنها تأثیر مستقیمی بر کیفیت آموزش و پرورش آینده سازان کشور دارد.

 

استاندار البرز بیان کرد: بالاترین محبوبیت را در جامعه معلمان دارند و باید این کرامت را ارج نهیم.

 

وی یادآورشد: خانه و مدرسه باید در تعاملی پیوسته در مسیر تربیتی دانش آموزان برنامه ریزی و اقدام کنند.

استاندار البرز ادامه داد: کادر مدرسه همواره دلسوز و دغدغه مند دانش آموزان بوده اند و با کنترل درست رفتارها بسیاری از آسیب ها را طی هم‌افزایی با اولیای دانش آموزان پیشگیری و رسیدگی کرده اند.

عبداللهی گفت: این انتظار وجود دارد که در شرایط موجود با توجه به گستره تهاجم فرهنگی و رشد روز افزون آسیب هایی که بواسطه فضای مجازی و تولیدات فرهنگی و اجتماعی متناقضی که از سوی دشمنان طرح ریزی می شود، کنترل و حساسیت بیشتری از سوی مدیران، ناظمان و معلمان از مدرسه تا خانه اعمال شود.

وی افزود: سرویس مدارس نیز از جمله مسایلی مهمی تلقی می شود که در زمان کوتاهی اثر جدی بر روحیه و شخصیت دانش آموزان دارد بنابراین در استان البرز با جدیت در ساماندهی این امر اقدام شد و برخی چالش ها نیز در سطح کلان باید مورد بررسی قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.