سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمن سازی ۳۳ نقطه حادثه خیز در استان همدان 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان از کاهش ۱۵ درصدی تصادفات جاده‌ای با اصلاح و رفع ۳۳ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان خبر داد.

مهرداد آهکی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۳ نقطه حادثه خیز که ۱۳ نقطه آن مصوب و ۲۰ نقطه آن نیز جز نقاط مستعد تصادف بود در سطح جاده‌های استان رفع و اصلاح شده که نتیجه آن کاهش ۱۵ درصدی تصادفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

او گفت: ۵۲ نقطه حادثه خیز مصوب در سطح راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان شناسایی شده بود که سال گذشته ۳۱ نقطه آن بطور کامل رفع شد و ۲۱ نقطه آن نیز در دستور کار امسال این اداره کل قرار دارد و تاکنون ۱۳ نقطه رفع و ۸ نقطه باقی مانده هم در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال رفع خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: کاهش سوانح جاده‌ای جزء اهداف و اولویت اصلی راهداران محسوب می‌شود. امیدواریم با برنامه‌های پیش بینی شده، اقدامات موثر در رفع نقاط حادثه خیز و با همکاری با پلیس راه استان، هر ساله شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در سطح راه‌های استان همدان باشیم چرا که یک تصادف هم از نظر ما زیاد است.

آهکی گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر ۱۴۴ میلیون تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۷/۵ درصد افزایش داشته است و این در حالی است که با افزایش تردد‌ها شاهد کاهش ۱۵ درصدی تصادفات در استان هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.