سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش نادعلی به هجمه‌ها علیه شهرداری تهران

سخنگوی شورای شهر تهران در واکنش به انتقادات علیه شهرداری گفت: شهرداری تهران در این سه سال اقدامات قابل توجهی داشته است در حالیکه منابع مالی ما در ابتدای دوره مدیریت شهری ششم بسیار بد بود.

 علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران امروز در آیین تقدیر از خادمان موکب زینبیه که در شهرداری منطقه ۸ تهران برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از شهردار منطقه ۸ به عنوان مسئول موکب زینبیه در اربعین حسینی امسال، اظهار کرد: خدمات رسانی به زائران امام حسین علیه السلام افتخار بزرگی است که نصیب خادمانش شد و در این بین خدمت به بانوان نیز از موهبت‌های بزرگی است که طی سه سال مدیریت شهری ششم به زائران خانم و فرزندانشان ارائه شد.

وی با تأکید بر اینکه راه‌اندازی موکب بانوان در شهرداری تهران در ایام اربعین نشان دهنده اهمیت و ارزش به بانوان است، این اقدام را با توجه به شرایط ویژه زنان بسیار ارزشمند دانست و ادامه داد: قطعا در ارائه خدمات در شهرداری تهران نقص و خلل‌هایی وجود دارد؛ اما همیشه با خردورزی جمعی اقدامات تأثیرگذاری صورت می‌گیرد که برپایی موکب زینبیه ویژه زائران خانم از جمله این اقدامات مهم و تأثیرگذار شهرداری تهران است که طی این سه سال رضایت زنان و خانواده‌ها را به دنبال داشت.

سخنگوی شورای شهر تهران خواستار استمرار این اقدام و برپایی موکب زینبیه ویژه بانوان در اربعین سال آینده شد و افزود: متأسفانه کار در حوزه زنان کم انجام می‌شود و به همین جهت نیز عده‌ای با تفکرات فمنیستی سعی در احقاق حقوق زنان دارند که اگر بر مبنای الگوی زنان و زن تراز انقلاب اسلامی اقدامات خوبی انجام دهیم، قطعا حق زنان احقاق خواهد شد. در اربعین امسال نیز در حوزه بانوان خدمات قابل توجهی صورت گرفت.

نادعلی در خاتمه سخنان خود با اشاره به هجمه‌هایی که اخیراً به خدمات شهرداری در حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل و نگهداشت سطح شهر در سه سال گذشته صورت می‌گیرد، گفت: شهرداری در این سه سال اقدامات قابل توجهی داشته هرچند منابع مالی ما در ابتدای دوره مدیریت شهری ششم بسیار بد بود و ظرفیت‌های شهر محدود و در شرایط خوبی قرار نداشت و حتی امکانات فنی متر، زیرساخت‌های شهری، تعداد اتوبوس‌ها، شرایط آسفالت و ... بسیار بد بود.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران نیز در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از خادمان موکب زینبیه که طی ۱۰ روز در شهر کربلا برپا بود، اظهار کرد: در این ۱۰ روز به ۱۵ هزار زن زائر خدمات رفاهی ارائه شد.

وی با بیان اینکه زائران خانم در گرمای هوا در مسیر پیاده روی اربعین به همراه فرزندانشان نیاز به محلی برای استراحت بدون دغدغه داشتند، اظهار کرد: هم شهردار تهران و هم رئیس شورای شهر تهران موکب زینبیه را بهترین موکب در مسیر دانستند که قوت قلبی برای خادمان این موکب و تلاش برای استمرار این خدمت و حرکت در این مسیر است.

بنابراین گزارش در پایان مراسم سخنگوی شورای شهر تهران و شهردار منطقه از خادمان موکب زینبیه با اهدای لوحی تقدیر کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.