سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدارس فارس آماده استقبال از ۹۵۰ هزار دانش آموز/ کمبود معلم نداریم

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تمامی تمهیدات برای بازگشایی مطلوب مدارس در استان فارس در اول مهرماه اندیشیده شده و مدارس آمادگی کامل برای استقبال از دانش آموزان استان را خواهند داشت.

فرشید قاسمی در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس، اظهار کرد: امروز زنگ شکوفه‌ها در مدارس ابتدایی سراسر استان نواخته شد و ۷۶ هزار دانش آموز کلاس اولی راهی مدرسه شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تمامی تمهیدات برای بازگشایی مطلوب مدارس در استان فارس در اول مهرماه اندیشیده شده و مدارس افزود: روز ۲۸ مهرماه جشن جوانه‌ها در مدارس متوسطه دوره اول در سراسر فارس برگزار می‌شود و بیش از ۷۷ هزار دانش آموز پایه هفتمی تحصیل خود را در دوره متوسطه اول، رسماً آغاز می‌کنند.

قاسمی تصریح کرد: روز یکم مهرماه نیز فرآیند تعلیم و تربیت با حضور ۹۵۰ هزار دانش آموز در بیش از ۸ هزار مدرسه آغاز و ۶۰ هزار فرهنگی نیز رسماً کار خود را برای سال تحصیلی جدیدآغاز می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در سطح استان فارس با تلاش‌های صورت گرفته کمبود معلم در مدارس استان نداریم و انشاالله مهر خوبی را در پیش رو خواهیم داشت.

او ادامه داد: پیشنهاد می‌شود ادارات استان در پویش مهربانی مشارکت کنند و نسبت به تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان کم برخوردار اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تقدیر از شهرداری شیراز در آسفالت تعدادی از مدارس شهر، گفت: مقرر شده است شهرداری‌ها نسبت به آراستگی و زیبا سازی محوطه اطراف مدارس اقدام کنند البته شهرداری شیراز آسفالت یکصد مدرسه را تعهد کرده است.

دبیرشورای آموزش و پرورش فارس عنوان کرد: با تصویب شورای شهر شیراز، مترو در هفته اول مهرماه رایگان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
ای بابا کی گفته معلم کمبود نداریم بیاید داخل مدرسه کرونی ببینید هم مدرسه در چه وضعیتی هست هم کمبود معلم هست ......
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
شرم آوره که جای دانش آموزان عزیز ایرانی را کودکان تخس و چش سفید افاغنه در مدارس گرفته اند! بجای داشتن دغدغه بچه های شرور افغان در مدارس ایران ، دغدغه بچه های عزیز ایرانی را داشته باشید.شما مسئول مردم ایران هستید نه مردم افغانستان! اخراج کلیه افاغنه
مهدی
۰۱:۳۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
چرا این همه دروغ،، یه سری هم به روستاها بزن،، بعد دروغ بگو وزیر آموزش و پرورش میگه کمبود معلم داریم در کل کشور،،، شاید شما در کشور همسایه زندگی می کنی