سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش کمک‌های مردمی در کشور

رئیس کمیته امداد کشور، میزان کمک‌های مردمی در پنج ماهه نخست امسال را ۹۰ میلیون تومان دانست و گفت: این کمک ها در مقایسه با پارسال افزایش ۱۰ میلیارد تومانی دارد.

 سیدمرتضی بختیاری، سه‌شنبه شب (۲۷ شهریور) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: در استان ۱۰ هزار و ۱۶۴ یتیم و ۱۷ هزار و ۵۹۷ نفر هم فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد کشور، کمک‌های مردمی به این نهاد در استان طی پارسال را ۱۸۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام و بیان کرد: این فقط کمک‌های نقدی است.

وی میزان کمک‌های مردمی در پنج ماهه نخست امسال را ۹۰ میلیون تومان دانست که در مقایسه با پارسال افزایش ۱۰ میلیارد تومانی دارد و افزود: مشکلات اقتصادی تاثیری در کمک‌های مردمی نداشته است.

بختیاری اظهار کرد: مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان طی پارسال ۴۰۱ میلیارد تومان بوده و این جدای از کمک‌های مراکز نیکوکاری است؛ مجموع کمک‌های مردمی استان در پنج ماهه نخست پارسال ۱۸۲ میلیارد تومان و پنج ماهه امسال ۲۰۳ میلیارد تومان است.

بختیاری با بیان اینکه ۲۵ هزار و ۵۶۵ دانش‌آموز ابتدایی و ۲۳ هزار و ۲۶۷ دانش‌آموز دبیرستانی و هنرستانی تحت حمایت کمیته امداد است که صد در صد آن ها بسته‌های لوازم‌التحریر دریافت می‌کنند؛ از حمایت این نهاد از ۵۳۵ نفر نخبه در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم در این دیدار نکاتی متذکر شد و گفت: در خصوص اهدای جهیزیه، برخی‌ها تحت پوشش کمیته امداد نیستند؛ اما به این کمک‌ها نیاز دارند که باید به آن توجه شود.
وی پیش‌بینی مشوق‌هایی در بخش زکات و تجدید نظر در برخی موارد مرتبط با این مهم را لازم دانست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.