سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی استان سمنان از ۳۶۲ هزار گردشگر تا افتتاح ۱۰ طرح در هفته گردشگری

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: ۳۶۲ هزار نفر در تأسیسات گردشگری، اماکن زیر پوشش آموزش‌وپرورش، زائرسرا‌ها و مساجد، کمپ‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های استان اقامت کردند.

اخلاقی  در بیستمین نشست ستاد خدمات سفر به مسافران و زائران سمنان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان، نحوه خدمت‌رسانی به مسافران و زائران در استان طی فصل تابستان مطلوب بود که نشان از همدلی اعضای ستاد خدمات سفر استان برای خدمت‌گزاری به مسافران و زائران امام رضا (ع) در استان سمنان است.

وی ادامه داد: بیش از ۳۶۵ بازدید نظارتی شهریور ۱۴۰۳ در استان سمنان با هدف احصای مشکلات و رفع نواقص، اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رعایت نرخ نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، بررسی نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات توسط واحدهای خدماتی و تأسیسات گردشگری در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مسافران، گردشگران و عزاداران استان سمنان به ویژه زائران امام حسین (ع) و امام رضا (ع) انجام‌شد که منجر به ۷۰ مورد تذکر، ۲۵ مورد اخطار و ۲ مورد پلمب شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان اضافه کرد: ۴۵ مورد از بازدیدهای نظارتی با حضور فرمانداران، معاون دادستان مرکز استان، تعزیرات حکومتی و کارشناسان ادارات بهداشت و درمان، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام شد و این روند ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.