سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهاد اسلامی:

انفجار پیجر‌ها و کشته و زخمی شدن غیرنظامیان در لبنان جنایت جنگی است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که منفجر کردن دستگاه‌های ارتباطی در لبنان، جنایتی جنگی است که منجر به آسیب به تعداد زیادی از غیرنظامیان، شده است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران اسرائیلی با منفجر کردن دستگاه‌های ارتباطی در لبنان، جنایتی جنگی مرتکب شده اند که منجر به آسیب به تعداد زیادی از غیرنظامیان که در خانه‌های خود در امان بودند، شده است.

در این بیانیه آمده است: متوسل شدن دشمن به این گزینه نشان دهنده میزان ناامیدی و محدود بودن گزینه‌هایی است که این رژیم پس از ضرباتی که از جبهه‌های پشتیبانی از مردم فلسطین دریافت کرده، در اختیار دارد.

جهاد اسلامی افزود: ما اطمینان کامل داریم که حزب الله می‌تواند این ضربه جنایتکارانه و پیامد‌های آن را به سرعت مهار کند و متناسب با ابعاد این جنایت و هدف قرار دادن غیرنظامیان، به دشمن پاسخ خواهد داد.

در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی به نام «پیجر» در مناطق مختلف لبنان به ویژه بیروت و براساس آخرین آمار، تاکنون ۹ نفر از جمله یک دختربچه شهید و ۲ هزار و ۷۵۰ لبنانی زخمی شده‌اند.

به دنبال این انفجارها، حزب الله لبنان در بیانیه‌هایی اسرائیل را مسؤول انفجار پیجر‌ها دانست و گفت:قطعا اسرائیل تقاص پس خواهد داد.

براساس این گزارش، حزب الله افزود: پس از بررسی تمام وقایع، داده‌ها و اطلاعات موجود در مورد حمله‌ای که امروز بعدازظهر رخ داد، ما دشمن صهیونیستی را مسئول کامل این تجاوز جنایتکارانه می‌دانیم که غیرنظامیان را هم در برگرفت و منجر به شهادت و زخمی شدن چندین نفر شد.

در پایان این بیانیه آمده است:دشمن خیانتکار و جنایتکار بابت این تجاوز گناه آلود، قطعا تقاص پس می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.