سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار زاهدان تأکید کرد:

ضرورت نقش‌آفرینی دستگاه‌های اجرایی در بازگشایی مدارس

فرماندار زاهدان ضمن تأکید بر زیباسازی محیطی اطراف مدارس توسط شهرداری‌ها گفت: توأمان شروع سال تحصیلی هفته دفاع مقدس و همچنین هفته وحدت فرصتی خوبی برای پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین گرامیداشت هفته وحدت خواهد بود.

 علیرضا شهرکی در شورای آموزش‌وپرورش با تأکید بر نقش‌آفرینی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در بازگشایی مدارس، بیان کرد: می‌بایست هم‌افزایی لازم میان آموزش‌وپرورش و نوسازی و تجهیز مدارس برای احصا مشکلات مدارس و همچنین شناسایی چالش‌هایی که بازگشایی مدارس را با چالش مواجه می‌کند، انجام شود و سایر دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: با اجرای پروژه مهر به دنبال خلق مدرسه‌ای شاداب و پرنشاط برای دانش‌آموزان هستیم.

 وی پروژه مهر را نماد فعالیت‌های اثربخش آموزش‌وپرورش عنوان و افزود: تمهیدات لازم برای ثبت‌نام، هدایت تحصیلی، ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان و توزیع مناسب بین آنان، سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی و سنجش جهت بازگشایی مطلوب مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید انجام یا در حال انجام است تا هرچه باشکوه‌تر پروژه مهر را شاهد باشیم.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان اظهار کرد: کارگروه‌های مختلف می‌بایست با ایجاد سازوکار‌های نظارتی، بر اجرای بهینه فعالیت‌ها در مدارس نظارت داشته و با بهره‌گیری از توان و تخصص تمامی همکاران زمینه ارتقای کیفیت آموزشی، تربیتی و تجهیز مدارس به‌ویژه مدارس دولتی و بازگشایی هرچه بهتر مدارس را فراهم کنند.

 وی خاطرنشان کرد: دستگاه تعلیم‌وتربیت تلاش می‌کند با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها اعم از درون و برون‌سازمانی سال تحصیلی جدید و آغاز فعالیت مدارس، با فضایی دلنشین و شاداب برای دانش‌آموزان، همکاران فرهنگی، خانواده‌ها و اولیا همراه باشد.

 بروشکی گفت: لازم است در شهرستان‌ها و مناطق، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و بخش مردمی پای‌کار آموزش‌وپرورش و به‌ویژه مدارس بوده تا با کمترین دغدغه و نگرانی سال تحصیلی جدید آغاز شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.