سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

وحدت اسلامی باعث سربلندی امت است

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت اسلامی باعث سربلندی امت اسلامی است به‌ویژه در برابر استکبار جهانی وحدت در بین مسلمانان باعث رونق جامعه اسلامی می‌شود.

مولوی نظیراحمد سلامی  بیان کرد: هفته وحدت از ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول برگزار می‌شود دوازدهم ربیع‌الاول طبق روایت‌های اهل‌سنت ولادت پیامبر صلی‌الله علیه و آله و سلم است و طبق روایت برداران اهل‌تشیع ۱۷ ربیع‌الاول است.
 
 وی افزود: دیدار علمای اهل‌سنت با رهبر معظم انقلاب در اولین روز از هفته وحدت نشان از اهمیت وحدت در جوامع اسلامی است و رهبر انقلاب در این دیدار بر حفظ و تحکیم وحدت تأکید داشتند.
 
 نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رهبر انقلاب در این دیدار در ارتباط با وحدت جامعه اسلامی و سربلندی امت اسلامی و جهان اسلام بیانات ارزشمندی را بیان فرمودند تصریح کرد: در این دیدار همچنین تعدادی از علما نیز صحبت و خواسته‌های خود را بیان کردند.
 
 سلامی با اشاره به تأثیرات این دیدار در وحدت امت اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی که علما در این جلسه شرکت و صحبت‌هایی را ایراد کردند و مقام معظم رهبری گزارش‌ها علما را شنیدند این تبادل افکار و اخبار طبعاً تأثیرگذار خواهد بود.
 
 مولوی سلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «موضوع وحدت نه یک تاکتیک بلکه یک اصل قرآنی است» اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر روی وحدت اسلامی و سربلندی امت اسلامی در برابر استکبار جهانی تأکید داشتند تا امت اسلامی به سربلندی برسد و جامعه اسلامی رونق پیدا کند ایشان در این دیدار از واژه امت بسیار استفاده کردند و روی بر این امر بسیار تأکید داشتند.
 
 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه گفت: وحدت و انسجام جوامع اسلامی می‌تواند راه نجاتی برای مردم مظلوم غزه باشد.

برچسب ها: خبرگان رهبری ، وحدت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.