سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه بررسی ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در تهران

ثبت نام دانش آموزان مجاز اتباع خارجی استان تهران در اداره اتباع این استان با حضور مسئولان مربوطه بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران ساماندهی و بررسی وضعیت ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی استان با حضور مرادی پور، مدیرکل اجتماعی سازمان ملی مهاجرت، احسان حیدری مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، نمایندگان آموزش و پرورش و دیگر مسئولین و همکاران این اداره کل در سالن جلسات اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران برگزار گردید.

احسان حیدری در این جلسه اظهار داشت: ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی استان تهران می بایست متناسب با شیوه نامه ابلاغ شده از سوی آموزش و پرورش باشد. 
وی در ادامه بر لزوم ساماندهی و بررسی وضعیت ثبت نام دانش آموزان در استان تهران تاکید نمود و عنوان کرد هدف از برگزاری این جلسه تعامل و همکاری دستگاه های مرتبط در راستای ساماندهی و  ارائه خدمات مربوط به ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی مجاز بوده و در خصوص اتباع خارجی غیر مجاز استان تهران پیرو سیاست های سازمان ملی مهاجرت می باشد.
در پایان این جلسه هریک از مسئولین به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت و شرایط ثبت نام دانش آموزان اتباع در هریک از مناطق و شهرستان های تهران پرداختند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.