سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارکنان اورژانس خط مقدم خدمات‌رسانی به بیماران

استاندار گیلان با اشاره به نقش حیاتی کارکنان فوریت‌های پزشکی در نجات جان انسان‌ها گفت: کارکنان اورژانس با تلاش شبانه‌روزی و فداکاری در خط مقدم خدمات‌رسانی به بیماران و مصدومان حوادث هستند.

اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان و قدردانی از نیروهای این مرکز اظهار کرد: نقش و جایگاه نیروهای فوریت‌های پزشکی به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های خدمات درمانی برای خدمات‌رسانی به موقع و موثر به بیماران و مصدومان حوادث بر کسی پوشیده نیست.

وی با تبریک روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اضافه کرد: این روز فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های ارزشمند کادر اورژانس و فوریت‌های پزشکی است که شبانه‌روز برای خدمات‌رسانی به مصدومان حوادث و سایر بیماران پای کار هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: نیروهای فوریت‌های پزشکی در حساس‌ترین زمان به یاری بیماران و مصدومان حوادث می‌شتابند از اینرو کارشان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه کار نیروهای اورژانس با اهمیت، حساس و ظریف است اضافه کرد: هنگامی که شهروندان در آرامش و آسایش به سر می‌برند نیروهای اورژانس با از خودگذشتگی برای خدمات‌رسانی به مردم بیدار هستند.

استاندار گیلان ضمن قدردانی از رئیس و نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: نیروهای مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان در آتش‌سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت عملکرد سریع، به موقعی داشتند و به خوبی خدمات‌رسانی کردند که قدردان آنان هستیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی پایگاه اورژانس بانوان در رشت اظهار کرد: فعالیت این پایگاه کار مهم و ابتکاری خوب از سوی مسئولان مرکز اورژانس پیش بیمارستان و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گیلان است.

 پیام استاندار گیلان به مناسبت روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی

 استاندار ‌گیلان همچنین پیامی به مناسبت روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی صادر کرد که در آن آمده است: بی‌تردید روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی فرصتی است برای گرامیداشت دلاورانی که برای نجات مردم با ایثار و گذشت از جان گذشتند و مجاهدانه در میانه میدان جانفشانی، قد علم کرده‌اند.

 عباسی افزود:۲۶ شهریور روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی را بر همه کارمندان، پرستاران، پزشکان، رانندگان اورژانس و مسئولان بخش فوریت های پزشکی و اورژانس کشور ایران اسلامی و استان عزیز گیلان تبریک می گویم و به  روح بلند و همت والای شهدای سلامت درود می فرستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.