سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۹ مددجوی البرزی صاحب مسکن شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز اعلام کرد: ۲۹ مددجوی تحت پوشش این نهاد طی سال جاری با کمک کمیته امداد و خیرین صاحب خانه شدند.

محمدرضا البرزی  افزود: تامین مسکن محرومان یکی از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز است.

وی از پرداخت وام اشتغال به هفت هزار و ۳۵۰ نفر طی سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت ۹۷.۵ درصد اعتبارات اشتغال مددجویان استان جذب شد و بانک‌ها برای وام همکاری دارند.

البرزی با اشاره به تضمین خرید محصولات مددجویان، تصریح کرد: افرادی که با دریافت وام به درآمد مکفی برسند از چرخه امداد خارج می‌شوند، البته جشن اشتغال هم برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز از رشد ۱۰۰ درصدی پرداخت صدقات خبر داد و گفت: استان البرز در سرانه اکرام جایگاه خوبی در کشور دارد و صدقه دهندگان و حامیان همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به ارائه خدمت به ۶۰ هزار مددجوی البرز و پرداخت وام ودیعه مسکن به این افراد، افزود: ۳۷۰ دانش آموز مددجو به صورت رایگان در مدارس غیرانتفاعی تحصیل می‌کنند.

البرزی به اجرای طرح قرض ماندگار و پرداخت وام به افراد تا دهک پنج اشاره کرد و گفت: در نیمه اول سال جاری ۴۲ میلیارد ریال از سوی خیرین جذب شده است.

مدیرکل کمیته امداد البرز از رشد ۵۰ درصدی جذب کمک از خیرین در طرح مذکور خبر داد و افزود: سهمیه خرید مسکن برای مددجویان البرزنیز در ۶ ماه اول سال جاری پنج واحد بود که تا کنون ۲۹ واحد خریداری شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.