سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوآموزان و دانش آموزان پایه اول ابتدایی آذربایجان غربی راهی کلاس‌های درس شدند

همزمان با سراسر کشور با نواخته شدن زنگ غنچه‌ها و شکوفه ها درآذربایجان غربی نوآموزان و دانش آموزان پایه اول ابتدایی آغاز سواد آموزی جشن گرفتند.

همزمان با سراسر کشور زنگ شکوفه ها و غنچه‌ها صبح روز و روز گذشته با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در دبستان دخترانه سمیه ارومیه نواخته شد و  ۶۰ هزار نوآموز و ۶۳ هزار نفر دانش آموز پایه اول ابتدایی آذربایجان غربی راهی کلاس‌های درس شدند.

جشن غنچه‌ها در اجرای پروژه مهر و بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی برای نوآموزان مقطع پیش دبستانی برگزار شده است. و امروز سه شنبه نیز همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه‌ها ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی برگزار شد و ۶۳ هزار نفر دانش آموز به کلاس‌های درس رفتند.

در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور شناسایی و حمایت از دانش آموزان کم بضاعت در تهیه ملزومات تحصیلی و نوشت افزار، آموزش و پرورش آذربایجان غربی از مدیران مدارس استان خواست: حداکثر تا ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه و صرفاً فقط مدارسی که در مرحله نخست به هر عنوان موفق به ثبت اطلاعات درخواستی نشده‌اند، اطلاعات لینک http://frm.awaedu.ir/medu/formView/2420 را شخصا تکمیل نمایید. 

لازم به ذکر است، سهمیه هر آموزشگاه برای معرفی دانش آموز کم بضاعت، حداكثر ۱۰ درصد از کل دانش آموزان مدرسه بوده و لازم است ثبت اطلاعات دانش آموزان به ترتیب اولویت نیازمندی انجام شود.

در روز اول مهر نیز مراسم بازگشایی مدارس برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.