سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین جزئیات از ساخت هتل ولنجک

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک تهران گفت: بعد از ایمن‌سازی گود هتل ولنجک، عملیات ساختمانی صورت نخواهد گرفت.

پدرام اخوان، معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک تهران پیرامون توقف ساخت هتل ولنجک اظهار کرد: به ناحیه اعلام کردیم که عملیات ساخت هتل متوقف شود، اما، چون عملیات در مرحله گودبرداری بود و امکان ریزش مجاورین وجود داشت، ایمن‌سازی انجام شد. این دستور به دلیل نگرانی از ایمنی مجاورین و احتمال ریزش بنا، تنها به گودبرداری و ایمن‌سازی محیط اختصاص داشت و ادامه عملیات ساختمانی متوقف شد. بعد از ایمن سازی عملیات ساختمانی دیگری صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: طبق ابلاغیه مصوبه کمیسیون ماده پنج پروانه صادر شد. سازمان بازرسی کل کشور به این پرونده ورود کرد که ایراداتی دارد. دیوان عدالت اداری مصوبه را به شورای عالی شهرسازی و معماری و کمیسیون ماده ۵ ارسال کرد و کمیسیون ماده پنج ابهامات را برطرف کرد و الان در صحن شورای عالی منتظر تشکیل جلسه و بررسی است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک تهران با اشاره به اینکه کمیسیون ماده ۵ پروانه ساخت را طبق مصوبه صادر کرده بود، اما پس از آن سازمان بازرسی به این مصوبه اعتراض کرد و ایراداتی به آن وارد شد، خاطرنشان کرد: دیوان عدالت اداری نیز این مصوبه را به شورای عالی شهرسازی و معماری ارجاع داده است. هم‌اکنون کمیسیون ماده ۵ ابهامات موجود را برطرف کرده و این موضوع در انتظار بررسی و تشکیل جلسه در شورای عالی شهرسازی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
احداث روی گسل ؟