سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ثبت‌نام رشته‌های استادمحور دانشگاه پیام نور تمدید شد

مهلت ثبت‌نام کارشناسی ارشد و دکتری استعداد درخشان استادمحور دانشگاه پیام نور تا فردا تمدید شد.

مهلت ثبت نام واجدین شرایط ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری استعداد درخشان استادمحور دانشگاه پیام نور تا فردا ۲۸ شهریورماه در سایت گلستان به آدرس Reg.pnu.ac.ir تمدید شد.

دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی، با سپری نمودن حداقل سه چهارم کل واحد‌های درسی مصوب شورای عالی برنامه ریزی آموزشی) عدد غیرصحیح تعداد واحد‌ها به پایین گرد می شود از لحاظ معدل کل جزو ۲۰ درصد برتر دانشجویان هم رشته و همورودی باشند.

درخواست پذیرش متقاضیانی که در طول شش نیمسال تحصیلی در دوره کارشناسی پیوسته دانش آموخته شوند و به لحاظ معدل کل در مقایسه با معدل کل ۸ نیمسال دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی خود جزو ۲۰ درصد برتر باشند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون، قابل بررسی است. داوطلبان مشمول این تبصره می‌توانند در فراخوان ثبت نام کنند.

برای خانم‌هایی که در دوره کارشناسی پیوسته خود صاحب فرزند شده اند و از مرخصی بارداری بدون احتساب در سنوات و با تایید دانشگاه استفاده کرده اند، مدت مجاز حداکثر ۱۰ نیمسال تحصیلی است.

برای دانشجویان در حال تحصیل همزمان در دو رشته، طول مدت مجاز تحصیل، حداکثر ۱۰ نیمسال است. برای دانشجویان موضوع تبصره‌های ۲، ۳، و ۴ که در مدت ۹ یا ۱۰ نیمسال دانش آموخته می‌شوند به ترتیب معدل ۷ یا ۸ نیمسال ایشان با گذراندن سه چهارم واحد‌های درسی مصوب، با معدل ۶ نیمسال دانشجویان هم رشته‌ای که بیشترین واحد‌های درسی خود را با ایشان گذراندهاند، مقایسه می‌شود.

برای دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته، مدت مجاز از ورود به رشته یا دانشگاه اول تا دانش آموختگی از رشته یا دانشگاه دوم، حداکثر ۸ نیم سال است و مقایسه متقاضیان برای رتبه بندی با دانشجویان دانشگاهی انجام می‌شود که بیشترین واحد درسی خود را با آنها گذرانده اند. دانشجویان ورودی ۹۸ که در طول دوره تحصیل خود تغییر رشته داشته اند، به شرط دانش- آموختگی، حداکثر در ۹ نیمسال و دارا بودن سایر شرایط استعداد درخشان، می‌توانند در این فراخوان ثبت نام نمایند.

 متقاضیان کارشناسی ناپیوسته امکان ثبت نام در فراخوان پذیرش فوق را ندارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.